Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412428
Aaah beterschap Zoë!

Hier 'kamperen' we dit weekend nog even door op de matras ipv bank omdat andere klus van verhuisbedrijf uitliep ::)
Door eelke
#3412445
Heeft ze ook koorts? Lijkt me zo heftig, al die middelen voor een dag diarree en overgeven, of heeft ze dat al langer?

Sowieso beterschap! Naar als je dier ziek is he. En super naar voor haar.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3412449
Ohjee. Wat naar, het kamperen en de collega die met ontslag gaat.

Mijn laptop is vanavond overleden. M'n toetsenbord doet raar. Morgen kijken of een extern toetsenbord uitkomst biedt maar wel heel klote.
Door hannabelgje
#3412461
eelke schreef:Heeft ze ook koorts? Lijkt me zo heftig, al die middelen voor een dag diarree en overgeven, of heeft ze dat al langer?

Sowieso beterschap! Naar als je dier ziek is he. En super naar voor haar.
2 dagen diarree wat alleen erger werd ipv beter en daarna ook braken erbij. Dat vind ik bij een hond op leeftijd toch gevaarlijk. Zoveel middelen heeft ze niet gehad. Een anti braakmiddel wat normaal heel onschuldig is en een korte kuur metrobactin. Aangezien de ab kuren die ze in 11 jaar gehad heeft op 1 hand te tellen is vind ik het niet zo'n ramp in dit geval. Ik kan met eerlijk gezegd niet eens herinneren of ze ooit een ab kuur gehad heeft.
Ze voelt zich vandaag wat beter. Ik heb wat kabeljauw in de oven gegooid en daar heeft ze een klein stukje van gegeten. Geen diarree meer gehad of overgegeven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3412463
hannabelgje schreef: za 31 okt 2020, 11:46 2 dagen diarree wat alleen erger werd ipv beter en daarna ook braken erbij. Dat vind ik bij een hond op leeftijd toch gevaarlijk. Zoveel middelen heeft ze niet gehad. Een anti braakmiddel wat normaal heel onschuldig is en een korte kuur metrobactin. Aangezien de ab kuren die ze in 11 jaar gehad heeft op 1 hand te tellen is vind ik het niet zo'n ramp in dit geval. Ik kan met eerlijk gezegd niet eens herinneren of ze ooit een ab kuur gehad heeft.
Ze voelt zich vandaag wat beter. Ik heb wat kabeljauw in de oven gegooid en daar heeft ze een klein stukje van gegeten. Geen diarree meer gehad of overgegeven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Ohhh fijn dat ze zich weer beter voelt! Hopelijk nu verder opknappen.
Door hannabelgje
#3412464
eelke schreef:
Ohhh fijn dat ze zich weer beter voelt! Hopelijk nu verder opknappen.
Ja hopelijk vlug weer de oude. Niet fijn als ze ziek zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3412465
hannabelgje schreef: za 31 okt 2020, 11:52 Ja hopelijk vlug weer de oude. Niet fijn als ze ziek zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nee, niks aan. Misschien okugest in huis halen? Dat helpt bij Joep altijd wel als het nog niet al te heftig is. (en bij mezelf ook).
Door hannabelgje
#3412467
eelke schreef: Nee, niks aan. Misschien okugest in huis halen? Dat helpt bij Joep altijd wel als het nog niet al te heftig is. (en bij mezelf ook).
Heb ik altijd in huis en vanmorgen ook gegeven. Half uur erna zat ze te schooien. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3412470
Mijn stofzuiger is stuk :'( :'( :'( :'( :'( Henry :'( :'( :'( :'( en dat is vet onhandig tijdens een verbouwen en met een hond met castraten vacht volle bak in de rui :'( :'( :'( :'(
Door El_Kato
#3412471
Ooooh nee niet je Henry :o
Is hij nog te repareren of moet je naar vervanging gaan omkijken?
Door eelke
#3412472
El_Kato schreef: za 31 okt 2020, 13:43 Ooooh nee niet je Henry :o
Is hij nog te repareren of moet je naar vervanging gaan omkijken?
Ja, kweet niet. Het aan/uit knopje geeft geen sjoege meer. Op de site van de fabriek staat dat er 6 jaar garantie op zit. Ik kocht hem op 10 november 2014. Het garantiebewijs zou bij mn wehkamp profiel moeten staan, maar daar kun je niet verder terug kijken dan 2016. Dus maar eens bellen, want het lijkt dus nog of er garantie op zit. Nog wel 10 dagen ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412478
eelke schreef: za 31 okt 2020, 13:50 Ja, kweet niet. Het aan/uit knopje geeft geen sjoege meer. Op de site van de fabriek staat dat er 6 jaar garantie op zit. Ik kocht hem op 10 november 2014. Het garantiebewijs zou bij mn wehkamp profiel moeten staan, maar daar kun je niet verder terug kijken dan 2016. Dus maar eens bellen, want het lijkt dus nog of er garantie op zit. Nog wel 10 dagen ;D
Dat zou dan een geluk bij een ongeluk zijn! Hopelijk krijg je hem boven water en valt het binnen de garantie
Gebruikersavatar
Door sam28
#3412496
mijn laptop is definitief overleden. :-\ Gelukkig 5 minuten nadat ik toch maar die back-up had gedaan. Mijn redenatie was dat zolang ik de problemen kon oplossen men een extern toetsenbord het best was, maar mn scherm begon te flikkeren dus toch maar snel een back-up. Nu leeft ie zn eigen leven en bedenkt dat ie uit wil.
Fijn voor mij is dat ik oude laptops wegdoen lastig vind en nu dus een bakbeest van stal getrokken heb. Het internet moet via een draadje want wifi is dood en ik ben mn wachtwoord van mijn account vergeten dus internet ik op mijn gastaccount, hij ratelt alsof ie op wil stijgen en ook doet de letter h lastig en is de shifttoets die ik vaak gebruik ook dood en moet ik erom denken dat ik de andere gebruik. Maar hee, ik kan hangen op een laptop. En et werkt min of meer .

morgen om 11u is de laptopwinkel open en moet dan 500€ gaan uitgeven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door