Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3364569
kira schreef:Onze oudste Dame ligt al vanaf vrijdag heel erg ziek bij de dierenarts. Wat begon op tweede kerstdag en leek op een ontstoken oog was derde kerstdag een half dicht oog en een operatie waarbij vier kiezen zijn verwijderd en er een enorm tandwortel abces was (tweede kerstdag at ze nog met smaak haar lamribben en konijnenkoppen op). Het abces heeft zich vermoedelijk via een fistel goed in haar holtes genesteld. Al hoewel inmiddels slinkende is de huid nu doorgebroken en sterft af. Heel erg afwachten hoe de huid zich hersteld (har bovenste ooglid is feitelijk er af). En afwachten of het oog nog zicht heeft (wat ons betreft niet zo belangrijk). En dame die is super eigenzinnig eet met smaak de brokjes en bepaald zelf wel of ze mee gaat naar buiten of niet. Gezien haar hogere leeftijd is alles extra lastig ze geeft op alle punten levenslust aan en voor een rotte kies ga je niet inslapen. Maar deze complicaties had niemand verwacht. Nadat we dit najaar al een andere hond anderhalve week in de opname hebben gehad waren we er wel klaar mee.
Och jee, heel veel beterschap!



Hopelijk valt het allemaal mee bij Zoe! :-*
Door hannabelgje
#3364572
Zoë viel mee. Twee vetbulten rijker. Verder alles ok. Kilootje eraf gekregen in een half jaar. Bloeduitslag krijg ik via de mail. Zylkene mee om te kijken of ze dan minder stress heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3364574
hannabelgje schreef:Zoë viel mee. Twee vetbulten rijker. Verder alles ok. Kilootje eraf gekregen in een half jaar. Bloeduitslag krijg ik via de mail. Zylkene mee om te kijken of ze dan minder stress heeft.
Fijn :)
Door eelke
#3364618
Mn laptoppie heeft een update gedraaid en nu verdwijnt de balk met tabbladen als ik naar beneden scrol op een pagina. Dat is irritant zeg, en ik krijg het niet gevonden hoe ik dat weer anders ik kan stellen >:(
Gebruikersavatar
Door kira
#3364619
hannabelgje schreef:Zoë viel mee. Twee vetbulten rijker. Verder alles ok. Kilootje eraf gekregen in een half jaar. Bloeduitslag krijg ik via de mail. Zylkene mee om te kijken of ze dan minder stress heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Foppe heeft er wel veertig en hij is inmiddels dik 12 dus Zoë komt er wel.

Dame ligt nog steeds bij de dierenarts de ontsteking lijkt onder controle nu duimen moeder natuur doet haar werk en dame haar nieren etc kunnen de pillen pijnstillers etc goed aan.
Door hannabelgje
#3364697
Gisteravond vernomen dat 1 van mijn favo fb corgi's heel plotseling gestorven is. 's Morgens niet lekker en binnen 12 uur was ze er niet meer. Het was een soort therapie hond voor haar baasje die door ziekte vaak een dag in bed moest blijven. Zij was dan altijd bij haar. Week niet van haar zijde. Gek dat het je zo raakt terwijl ik haar nooit in het echt gezien heb. Vandaag heb ik met mijn eigen corgi meisje een rustig dagje samen. Maandag weer werken na 2 wkn vrij. Wat zal dat weer wennen zijn voor ons allebei.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3364718
Bah Hanna, van het weekend maar bijkomen en maandag rustig opstarten...

Klaag over mijn werk: het is dus normaal dat mensen mij uitschelden, prima, kan ik (moeilijk) mee leven. Anders wordt het als er familie bij gehaald wordt en ik opgezocht wordt om verhaal te halen, dat vind ik een dreigende situatie. De arts is het dan ook met mij eens dat dit niet door de beugel kan en geeft aan dat patiënt een andere huisarts dient te zoeken.
Vervolgens maakt die patiënt een afspraak bij een andere arts, zodat ze haar beklag kan doen over mijn communicatieve vaardigheden en krijgt ze alsnog een verwijzing. Vandaag kwam ze, dus ik zeg bel even terug voor de uitslag en zie dat zij mij toendertijd bedreigd heeft waarbij het hart in mijn keel zat. Dus mevrouw belt en ik zeg, joh, zullen we het niet eens over het akkefietje van oktober hebben, want dat was nogal wat he.....
Ik heb daarover met de dokter gesproken en het is opgelost en uitgesproken :|
Gvd, hoe dan? Ik heb geen excuses gehad hoor? Ik ben bedreigd, achter mijn rug om beledigd en ik kan en mag mezelf niet verdedigen? Zo oneerlijk >:(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door - pien -
#3364793
Fenixjuh schreef:Bah Hanna, van het weekend maar bijkomen en maandag rustig opstarten...

Klaag over mijn werk: het is dus normaal dat mensen mij uitschelden, prima, kan ik (moeilijk) mee leven. Anders wordt het als er familie bij gehaald wordt en ik opgezocht wordt om verhaal te halen, dat vind ik een dreigende situatie. De arts is het dan ook met mij eens dat dit niet door de beugel kan en geeft aan dat patiënt een andere huisarts dient te zoeken.
Vervolgens maakt die patiënt een afspraak bij een andere arts, zodat ze haar beklag kan doen over mijn communicatieve vaardigheden en krijgt ze alsnog een verwijzing. Vandaag kwam ze, dus ik zeg bel even terug voor de uitslag en zie dat zij mij toendertijd bedreigd heeft waarbij het hart in mijn keel zat. Dus mevrouw belt en ik zeg, joh, zullen we het niet eens over het akkefietje van oktober hebben, want dat was nogal wat he.....
Ik heb daarover met de dokter gesproken en het is opgelost en uitgesproken :|
Gvd, hoe dan? Ik heb geen excuses gehad hoor? Ik ben bedreigd, achter mijn rug om beledigd en ik kan en mag mezelf niet verdedigen? Zo oneerlijk >:(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik vind het nogal wat >:( Even een gesprekje met je baas lijkt me een goed plan. Sterkte ermee :bigarmhug:

Sterkte Hanna :bigarmhug:

Beterschap voor Dame :-*


Vannacht heeft er iemand in het mandje naast mijn bed erg vieze winden liggen te laten >:( En ik lag nogal lang wakker...manman, wat een stank :yucky:
Door MillyMol
#3364814
Fenixjuh schreef:Bah Hanna, van het weekend maar bijkomen en maandag rustig opstarten...

Klaag over mijn werk: het is dus normaal dat mensen mij uitschelden, prima, kan ik (moeilijk) mee leven. Anders wordt het als er familie bij gehaald wordt en ik opgezocht wordt om verhaal te halen, dat vind ik een dreigende situatie. De arts is het dan ook met mij eens dat dit niet door de beugel kan en geeft aan dat patiënt een andere huisarts dient te zoeken.
Vervolgens maakt die patiënt een afspraak bij een andere arts, zodat ze haar beklag kan doen over mijn communicatieve vaardigheden en krijgt ze alsnog een verwijzing. Vandaag kwam ze, dus ik zeg bel even terug voor de uitslag en zie dat zij mij toendertijd bedreigd heeft waarbij het hart in mijn keel zat. Dus mevrouw belt en ik zeg, joh, zullen we het niet eens over het akkefietje van oktober hebben, want dat was nogal wat he.....
Ik heb daarover met de dokter gesproken en het is opgelost en uitgesproken :|
Gvd, hoe dan? Ik heb geen excuses gehad hoor? Ik ben bedreigd, achter mijn rug om beledigd en ik kan en mag mezelf niet verdedigen? Zo oneerlijk >:(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik vind het helemaal niet normaal dat mensen je uitschelden, verdorie! En dat zo’n patiënt dan via een andere arts (in dezelfde praktijk als ik het goed lees) alsnog haar zin krijgt en dus beloond wordt voor dat gedrag, dan wordt het in mijn opinie echt eens tijd voor een goed gesprek. Jouw werkgever (de artsen neem ik aan) zijn verplicht maatregelen te treffen om dit te voorkomen. Daar hoort een zeer duidelijk beleid bij richting zich misdragende patiënten. Zijn ze nou helemaal bedonderd!
Door Too
#3364828
MillyMol schreef:Ik vind het helemaal niet normaal dat mensen je uitschelden, verdorie! En dat zo’n patiënt dan via een andere arts (in dezelfde praktijk als ik het goed lees) alsnog haar zin krijgt en dus beloond wordt voor dat gedrag, dan wordt het in mijn opinie echt eens tijd voor een goed gesprek. Jouw werkgever (de artsen neem ik aan) zijn verplicht maatregelen te treffen om dit te voorkomen. Daar hoort een zeer duidelijk beleid bij richting zich misdragende patiënten. Zijn ze nou helemaal bedonderd!
Dit en dan toch ook een terugkoppeling naar Fenixjuh dacht ik zo
Gebruikersavatar
Door pluk
#3364829
Auto willen verkopen, afspraak maken met geïnteresseerden en dat die dan niet komen opdagen en ook niet even afzeggen :censored2:
Door Eef+Stippels
#3364843
MillyMol schreef:Ik vind het helemaal niet normaal dat mensen je uitschelden, verdorie! En dat zo’n patiënt dan via een andere arts (in dezelfde praktijk als ik het goed lees) alsnog haar zin krijgt en dus beloond wordt voor dat gedrag, dan wordt het in mijn opinie echt eens tijd voor een goed gesprek. Jouw werkgever (de artsen neem ik aan) zijn verplicht maatregelen te treffen om dit te voorkomen. Daar hoort een zeer duidelijk beleid bij richting zich misdragende patiënten. Zijn ze nou helemaal bedonderd!
+1
En excuses lijken me toch zeker wel op zijn plaats.

- pien - schreef: Vannacht heeft er iemand in het mandje naast mijn bed erg vieze winden liggen te laten >:( En ik lag nogal lang wakker...manman, wat een stank :yucky:
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3364935
1 januari zijn we naar mijn vader en zijn vriendin toe geweest. Ik dacht die autorit moet nu wel lukken want ik heb nog vakantie en kan daarna nog even herstellen. Het bezoek was hartstikke gezellig, lekker meegegeten en daarna weer 1,5 uur richting huis.
Jammer alleen dat ik aan de rit een overbelaste schouder, elleboog en pols heb overgehouden. En dan vinden mensen nog steeds dat ik heus wel gewoon langer kan autorijden.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3364945
Oh, bah Charlie Angel... Je hebt afgelopen tijd ook veel gedaan met alles, hoop dat je nog een paar dagen vakantie hebt om bij te komen... Dat duurt best wel lang dan :(

Dank jullie, mijn baas denkt er ook net zo over hoor, maar ik moest vrijdag gewoon mijn frustratie en verdriet ergens kwijt... Patiënt gaat ook zo snel mogelijk de praktijk uit...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3364953
pluk schreef:Auto willen verkopen, afspraak maken met geïnteresseerden en dat die dan niet komen opdagen en ook niet even afzeggen :censored2:
O dat herken ik!! Doen ze in Duitsland ook >:(
En wat ze ook doen; de auto voor een prikkie kopen omdat hij nog gekeurd moet worden en er van alles mee kan zijn (eigenlijk niet, want manlief sleutelt zelf), en dan een week later bellen dat hij voor 1000 euro gerepareerd moet worden om door de keuring te komen. En hoe “we” dat gaan oplossen. Uhm, niet? Dat was namelijk precies de reden dat hij zo vreselijk goedkoop was ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door