Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3344413
eelke schreef:Potver. Joep schiet net piepend en licht in paniek overeind. Kromme rug, staart tussen zijn benen. Twijfel over, morgen op de foto :-\
Balen zeg! Hoop dat ie snel weer opknapt! Nog voor de foto aan.
Door eelke
#3344415
charmed schreef:Balen zeg! Hoop dat ie snel weer opknapt! Nog voor de foto aan.
Nou dat denk ik niet, want hij heeft er nu al bijna een week last van en sinds gisteren pijnstiller.

Het kan natuurlijk nog van het onderzoeken gisteren zijn, maar ik wil nu gewoon zien hoe die rug eruit ziet. Ik baal nu heel erg dat ik moet gaan werken zo... ik ga de ip camera maar aanzetten denk ik. Hem nu naar een oppas brengen lijkt me ook niet fijn voor hem, zo in de auto enzo :-\
Door charmed
#3344417
eelke schreef:Nou dat denk ik niet, want hij heeft er nu al bijna een week last van en sinds gisteren pijnstiller.

Het kan natuurlijk nog van het onderzoeken gisteren zijn, maar ik wil nu gewoon zien hoe die rug eruit ziet. Ik baal nu heel erg dat ik moet gaan werken zo... ik ga de ip camera maar aanzetten denk ik. Hem nu naar een oppas brengen lijkt me ook niet fijn voor hem, zo in de auto enzo :-\
dat is minder, hier liep de pup een dag op drie poten, toch maar meegenomen naar de afspraak die avond (had al afspraak staan voor anaalkliercontrole) en toen liep ze ineens niet mank meer, maar na goed kneden van de da, kwamen we er achter dat de teentjes gekneusd waren. Gelukkig niet zo ernstig. Beterschap!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344447
Oh bah Eelke. Dan moet de foto maar, want hij heeft dus echt ergens last. Hopelijk helpt de pijnstilling goed en valt het reuze mee voor hem. Ik duim voor een zo positief mogelijke uitslag :-* :-*
Door eelke
#3344489
Morgen fotos.

Sprong ie net zonder probleem op bed. En das hoog. Schiet mij maar lek.
Eerder vanavond wel nog een piepen tien hij op de bank sprong...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344512
eelke schreef:Morgen fotos.

Sprong ie net zonder probleem op bed. En das hoog. Schiet mij maar lek.
Eerder vanavond wel nog een piepen tien hij op de bank sprong...
Dat doen ze nou altijd ::)

Gewoon die foto's laten maken is je twijfel ook weg.
Door eelke
#3344520
Ohh dat is zeker. Als Joep zo piept gaat het door merg en been. Gijs piepte overal voor, Joep nooit. Dus dan deed het op die momenten echt wel veel pijn.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3344547
Mijn voeten zijn blauw; lompe Leo Harry stond gister continu op mijn voeten te dansen en ik was op slippers of blote voeten. En 50 kilo doet dan auw, en nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn voeten, zo erg dat het zelfs mijn collega’s opvalt met mijn open schoentjes
Door eelke
#3344549
Foto's waren oké! Rug niet perfect maar passend bij een hond van 8. Linkerheup iets minder dan de rechter maar nog geen artrose. Hernia ook niet te zien. Dus waarschijnlijk toch echt een soort spit. Contact met de dierenfysio gehad, daar kunnen we waarschijnlijk maandag al terecht.

Dus fysio en ik denk dat het daarna toch eens een goed idee is dat we het fietsen weer gaan oppakken om de boel goed sterk te houden. Maar nu eerst even de boel laten ontspannen.

Gelukkig ook geen pijnlijke pieptoestanden op de foto tafel, hij liet het allemaal rustig gebeuren. Daar was ik ook wel een beetje bang voor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door