Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3338260
Border Bandit schreef:
Eef, hoe is het bij de dierenarts gegaan?
Bedankt voor het vragen :)

Xindy heeft haar teengewricht uit elkaar liggen... Dat kon mijn da al voelen/zien voordat we foto's maakten (en dat is precies waarom ik bij haar blijf ondanks dat ik verhuisd ben, want de weekenddierenarts hier in de buurt dacht dat er niets aan de hand was).
Maar ik heb voor de zekerheid toch ook een foto laten maken, om te zien of er niet ook wat gebroken was. Ik vind het altijd moeilijk beslissingen maken met beperkte informatie (over evt operatie). Foto was gelukkig goed, geen breuken.
Xindy heeft voor 2 weken pijnstillers gekregen en dan moet het nu van zichzelf genezen. Kan helaas wel 3 maanden duren. Opereren was ook mogelijk, maar maakt waarschijnlijk meer kapot dan heel. Dus daar ga ik vooralsnog niet voor. Gelukkig mag Xindy wel gewoon lekker wandelen om aanmaak van bindweefsel te bevorderen. En dat doet ze dan ook graag, ze lijkt weinig last van haar teen te hebben.
Ze kreeg al een gewrichtssupplement en ik geef haar er nu traumeel en duivelsklauw bij.
Hopelijk blijkt dat een operatie niet nodig zal zijn.
Door hannabelgje
#3338269
Veel te veel gelopen in Londen en nu is mijn rechtervoet flink overbelast. De komende dagen rusten met het voetje en gelukkig voor Zoë wordt het dan fietsen ipv wandelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338271
Bij mijn moestuinbak komen om te ontdekken dat de katten ondanks het net mijn bleekselderij volledig hebben omgewoeld >:( >:( blijkbaar hebben ze toch nog gat gevonden om onderdoor te kruipen :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3338371
Dat je zo moe bent dat je de emmer water naar de put toe brengt en het sopje dettol over je net ingezaaide gras gooit :-[
Door Siberienne
#3338375
Kaela schreef:Dat je zo moe bent dat je de emmer water naar de put toe brengt en het sopje dettol over je net ingezaaide gras gooit :-[
Dat wordt heel schoon gras :biggrin2:
Sorry, maar ik moest even lachen bij het beeld, ok omdat het me zo zou kunnen overkomen, laatst twee keer binnen 1 week de wasmachine laten draaien zonder het bolletje wasmiddel erin te doen.....
Door src_esther
#3338377
Een afgetrained lijf hebben zonder sporten - hoewel een bouwproject wel een soort sporten is - is best aardig, maar ik zou willen dat het afvallen stopte... :( (Nieuwe/Skinny) Broeken die mooi zaten, moeten met een riem hoog gehouden worden. Geen gezicht zo'n broek die strak hoort te zitten maar als een vod om je heen hangt... :'(
Tis echt stom. Ik eet meer dan anders, heb verder ook geen trek, tot ik in bed lig... :idiot2: Maar als ik in bed lig en net mijn tanden heb gepoetst, wil ik niet eten maar slapen, dus ga ik met een hongergevoel slapen. Denk maar niet dat ik dan met een hongergevoel wakker wordt en als ik niet oppas, sla ik het ontbijt zonder nadenken over. :uglystupid2:
Door src_esther
#3338378
Kaela schreef:Dat je zo moe bent dat je de emmer water naar de put toe brengt en het sopje dettol over je net ingezaaide gras gooit :-[
Oh my... Maar dettol? Waarom?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3338390
src_esther schreef:Oh my... Maar dettol? Waarom?
Een tweedehands papegaaienkooi waar een niet al te gezonde vogel in heeft gezeten. Die moest goed schoon.
Door hannabelgje
#3338409
Kaela schreef:Dat je zo moe bent dat je de emmer water naar de put toe brengt en het sopje dettol over je net ingezaaide gras gooit :-[
Ach hebben ze toch lekker water met smaakje gehad. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Aprilsnow
#3338449
src_esther schreef:Een afgetrained lijf hebben zonder sporten - hoewel een bouwproject wel een soort sporten is - is best aardig, maar ik zou willen dat het afvallen stopte... :( (Nieuwe/Skinny) Broeken die mooi zaten, moeten met een riem hoog gehouden worden. Geen gezicht zo'n broek die strak hoort te zitten maar als een vod om je heen hangt... :'(
Tis echt stom. Ik eet meer dan anders, heb verder ook geen trek, tot ik in bed lig... :idiot2: Maar als ik in bed lig en net mijn tanden heb gepoetst, wil ik niet eten maar slapen, dus ga ik met een hongergevoel slapen. Denk maar niet dat ik dan met een hongergevoel wakker wordt en als ik niet oppas, sla ik het ontbijt zonder nadenken over. :uglystupid2:
Even voor jezelf de wekker zetten dat je er aan herinnert wordt dat het tijd is om wat te eten misschien?
en dan ook echt wat eten. Lijkt erop dat je zo aan het rennen bent dat je het honger gevoel past opmerkt als je lichaam stil staat. Niet echt handig als je lichaam de voedingstoffen toch nodig heeft.
Dus even een beetje beter voor jezelf zorgen :-*
Door src_esther
#3338460
Kaela schreef:Een tweedehands papegaaienkooi waar een niet al te gezonde vogel in heeft gezeten. Die moest goed schoon.
Ah, nou dat is wel een behoorlijk goede reden, da's wel een voordeel van een rioolaansluiting. Hier komt het er niet in, ook niet voor zoiets, want dettol in een septic-tank is niet zo'n goed idee... ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3338462
src_esther schreef:Ah, nou dat is wel een behoorlijk goede reden, da's wel een voordeel van een rioolaansluiting. Hier komt het er niet in, ook niet voor zoiets, want dettol in een septic-tank is niet zo'n goed idee... ::)
Je kan het toch op straat in de riool gaan kiepen?
Als het nu echt nodig is...
Door src_esther
#3338463
Aprilsnow schreef:Even voor jezelf de wekker zetten dat je er aan herinnert wordt dat het tijd is om wat te eten misschien?
en dan ook echt wat eten. Lijkt erop dat je zo aan het rennen bent dat je het honger gevoel past opmerkt als je lichaam stil staat. Niet echt handig als je lichaam de voedingstoffen toch nodig heeft.
Dus even een beetje beter voor jezelf zorgen :-*
Dankje.
Wekker zetten om te eten... Ja, misschien. Het is niet dat ik niet of weinig eet, best veel zelfs voor mijn doen, ik stop zelfs tussendoor best veel mijn mond in, maar het blijft niet hangen. Ik heb meer spier dan zo'n 6 maanden geleden, maar weeg veel minder, wat ik vreemd vind want spier is zwaarder dan vet. Ik was net niet te licht en nu ben ik te licht. Het lijkt wel alsof er een grens is en als ik daar onder kom, dan gaat het verder naar beneden ookal ga ik meer eten. Ik zou dan toch stabilisatie verwachten.
Door src_esther
#3338464
pearlsofpassion schreef:Je kan het toch op straat in de riool gaan kiepen?
Als het nu echt nodig is...
Op straat in het riool? Als daar een riool zou zitten hadden we geen septic-tank... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3338465
src_esther schreef:Op straat in het riool? Als daar een riool zou zitten hadden we geen septic-tank... :biggrin2:
Ah ok. Sorry, wist ik niet. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door