Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330368
Gister bij de fysio geweest om de behandeling van een 15 jaar oude blessure te starten. De behandeling leek mee te vallen, maar vannacht heel veel last gehad en slecht geslapen. Vind ik stom.

Zeg Kim, wat heb jij leuke nieuwe foto's :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3330382
Kaela schreef:Gister bij de fysio geweest om de behandeling van een 15 jaar oude blessure te starten. De behandeling leek mee te vallen, maar vannacht heel veel last gehad en slecht geslapen. Vind ik stom.

Zeg Kim, wat heb jij leuke nieuwe foto's :D
:biggrin2:
Vond het echt wel de moeite waard om ze te laten zien!! Ben echt blij met de foto's die je van Atz gemaakt hebt! :-*

Moet er nu een watermerk in? :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330385
Kim_S schreef:Gut ik dacht dat je nu een drieling kreeg ;D

Succes met je eliminatiedieet. Misschien kun je wat snackjes drogen? :P
het een sluit het ander toch niet uit? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330442
Kaio schreef:oh nou hier zou een dakdekker ook eind vorige week teruggebeld moeten hebben ::)
Hier staat nu voor volgende week dinsdag een afspraak ::)
Door smulpaap
#3330458
dinky89 schreef:Hier staat nu voor volgende week dinsdag een afspraak ::)
Die komen voorlopig om in het werk denk ik
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330479
dinky89 schreef:Hier staat nu voor volgende week dinsdag een afspraak ::)
Als het goed is komt ie vandaag , hadden de verzekering aangegeven dat ie niet meer gebeld had... ::) Vind het allemaal niet erg dat ze niet meteen kunnen, maar laat dan wel iets weten ....
Tja en ik heb wel liever dat ze weer goed liggen voor de volgende storm of regenseizoen, geen idee hoe snel dat gaat maar waterschade heb ik ook geen interesse in, gek he?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330501
Hier inderdaad ook geen trek in nog verdere waterschade. Heb er nu wel meer vertrouwen in dat het goed gaat komen omdat schoonvader het nu heeft geregeld en die is afkomstig uit de bouw (inmiddels met pensioen). Wanneer het dak eenmaal is gedicht moeten we kijken hoe we de schade binnen kunnen verhelpen maar dat is pas volgende stap.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330503
Hier zijn ze geweest, was 1 pan idd. Verdwenen. Rest rechtgelegt. Ze waren best snel klaar :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3330515
Kaio schreef:Hier zijn ze geweest, was 1 pan idd. Verdwenen. Rest rechtgelegt. Ze waren best snel klaar :)
Fijn! Dat scheelt een hoop!

Hier lagen meerdere pannen scheef en kapot. Helaas waren de pannen niet meer leverbaar (en ook niet meer vindbaar), dus moesten er nieuwe pannen op... Slik...

Gelukkig was daar nog de 13e maand...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330518
Ronald schreef:Fijn! Dat scheelt een hoop!

Hier lagen meerdere pannen scheef en kapot. Helaas waren de pannen niet meer leverbaar (en ook niet meer vindbaar), dus moesten er nieuwe pannen op... Slik...

Gelukkig was daar nog de 13e maand...
In de garage ligt nog een voorraadje pannen hier, en het gaat via de verzekering, blijkbaar hebben we destijds een goeie gekozen ;) zullen we vast voor betalen ...

Maar moest je het hele dak vernieuwen , nee toch?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3330520
Kim_S schreef:Gut ik dacht dat je nu een drieling kreeg ;D

Succes met je eliminatiedieet. Misschien kun je wat snackjes drogen? :P
Hoewel ik nog niet verder had gelezen dacht ik direct aan Koekje.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Eigen klaag: als mijn borsten in de komende maanden niet nog 2 maten krimpen, moet het gewoon overnieuw. :-\ :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#3330522
Kim_S schreef:Gut ik dacht dat je nu een drieling kreeg ;D

Succes met je eliminatiedieet. Misschien kun je wat snackjes drogen? :P
Een drieling! :o Ik denk dat ik erin zou blijven.

Het eliminatiedieet blijkt nog strakker te zijn, dus eigenlijk een week voor niets geleden. Ik mag ook soja elimineren en dat zit in zowat alles.
*gaat nog eens een wortel eten*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330536
Soja zit toch niet in alles ? In veel kant en klare Vega spul wel.
Of ja het kan dus ook in brood zitten ! Dat is lastig ja.
Door Zuzanna
#3330566
koekje schreef:Een drieling! :o Ik denk dat ik erin zou blijven.

Het eliminatiedieet blijkt nog strakker te zijn, dus eigenlijk een week voor niets geleden. Ik mag ook soja elimineren en dat zit in zowat alles.
*gaat nog eens een wortel eten*
Arme koek! Dat is wel heel erg balen. Als je er straks eenmaal uit bent waar hij op reageert wordt het vast een stuk makkelijker. Hoe lang moet je elimineren?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door