Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330164
-Annemarie- schreef:Ships. :-X
Waait het onder de pannen? Wij hebben ook wel eens lekkage op zolder met de combinatie regen-harde wind.


Hier helaas nog steeds kleine knagertjes in de voorraadkast. :(
Helaas is het niet het onder de dakpannen waaien. We hebben namelijk plat dat en geen dakpannen :-\
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3330166
dinky89 schreef:Helaas is het niet het onder de dakpannen waaien. We hebben namelijk plat dat en geen dakpannen :-\
Dat is ships...

Mijn plat dak is toen professioneel gerepareerd, met 15 jaar garantie door een bedrijf hier uit de buurt. Prijs viel mee.
Door Siberienne
#3330224
Spot hier; het is godgeklaagd. Ik moest een schoen aan! En toen lachte de baas me ook nog uit :-\



Klaag vd baas; hij vergeet ook weer snel sielig te zijn..


((Scheurtje in kussentje, Joost mag weten hoe, lag ineens allemaal bloed op de tegels)))
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330266
Het is eigenlijk nog leuker als je ze 2 of 4 schoenen aandoet :biggrin2: Oeps soms ben ik een stout baasje, want ik lig dan ook helemaal in een deuk. :-[ :biggrin2:
Maar het went snel idd.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3330274
Vandaag tijdens het wandelen vloog een labrador mijn kleine zeno aan. Eigenlijk was er niks aan de hand. Beide honden waren vast. Mijne liep rechts van mij, de labrador zat te plassen in de linker berm. En ineens vloog die op Zeno af. Doordat ze aan de riem zaten zat ik al snel vast met de riemen om mijn benen en kon ik zeno niet snel pakken. Hij schrok zich helemaal de blubber en gilde het uit. Gelukkig duurde het niet lang en kon ik zeno toch apart nemen. Hij stond nog helemaal na te gillen en piepen van de schrik, echt zielig. Ik heb hem goed nagekeken of hij niks had, maar dat was gelukkig niet het geval. De vrouw van de labrador was ook erg geschrokken, dat had haar hond nog nooit gedaan. Ze bleef gelukkig net zolang staan totdat ik zeno helemaal had nagekeken en dat ze zeker wist dat hij niks had. Dat vond ik wel fijn en ze bood wel tien keer naar excuses aan.
Ik ben blij dat hij niks heeft, maar de schrik zit er wel goed in. Toen we verder liepen bleef hij erg dicht bij me lopen. Ik hoop maar dat hij hier nu niet heel angstig van wordt. Het is al geen held.
Door eelke
#3330294
Schrikken Abiri! Ik weet niet waar je woon maar als het in het zuid-westen is wil ik best een met je meelopen hoor, om uit te leggen dat retrievers niet allemaal eng zijn ;-)

Ik kreeg het aan de stok met een clubje wielrenners :o zat al een heel slingerweggetje achter ze, en op het eerste open rechte stuk denken zij; jippie sprintje trekken! Maar breed, naast elkaar. Dus ik toeter, want ik denk, eindelijk inhalen! Ze gingen ook opzij. Een eind verderop fietsten ze mij voorbij op de plek waar ik ging lopen, en scholden me uit voor hoer en kut. Lekker dapper ook hoor, als je met 30 km/u langs iemand fietst ::) als je een echte vent bent, stap dan af en zeg het recht in mijn gezicht.

Maar goed, ze weg zit er weer vol mee dus, van die sukkels. Dat haat ik wel, aan de omgeving hier. Het zijn er zooooo veel.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3330299
eelke schreef:Schrikken Abiri! Ik weet niet waar je woon maar als het in het zuid-westen is wil ik best een met je meelopen hoor, om uit te leggen dat retrievers niet allemaal eng zijn ;-)

Ik kreeg het aan de stok met een clubje wielrenners :o zat al een heel slingerweggetje achter ze, en op het eerste open rechte stuk denken zij; jippie sprintje trekken! Maar breed, naast elkaar. Dus ik toeter, want ik denk, eindelijk inhalen! Ze gingen ook opzij. Een eind verderop fietsten ze mij voorbij op de plek waar ik ging lopen, en scholden me uit voor hoer en kut. Lekker dapper ook hoor, als je met 30 km/u langs iemand fietst ::) als je een echte vent bent, stap dan af en zeg het recht in mijn gezicht.

Maar goed, ze weg zit er weer vol mee dus, van die sukkels. Dat haat ik wel, aan de omgeving hier. Het zijn er zooooo veel.
Helaas ik woon niet in het zuid westen, maar in Noord Holland. Anders had ik graag je aanbod aangenomen. Hij had de eerste maanden dat wij hem hadden een maatje, dat was een kruising boxer /labrador. Dat ging heel goed. Maar zeno kan wel opdringerig zijn naar andere honden. En deze oude lobbes gaf dan rustig aan dat dat niet mocht en dan deed hij het niet meer. Helaas is zijn maatje overleden. Dat was dus een goede leraar. Dat heeft hij nu niet meer. Maar dit keer deed hij echt niets. Het kwam uit het niets

Het lijken wel pubers zoals deze mannen reageren. Die hebben er ook een handje van om in het voorbij gaan allerlei dingen te (durven) roepen. Maar recht in je gezicht iets zeggen ho maar.... Erg kinderachtig!
Door eelke
#3330300
Abiri schreef:Helaas ik woon niet in het zuid westen, maar in Noord Holland. Anders had ik graag je aanbod aangenomen. Hij had de eerste maanden dat wij hem hadden een maatje, dat was een kruising boxer /labrador. Dat ging heel goed. Maar zeno kan wel opdringerig zijn naar andere honden. En deze oude lobbes gaf dan rustig aan dat dat niet mocht en dan deed hij het niet meer. Helaas is zijn maatje overleden. Dat was dus een goede leraar. Dat heeft hij nu niet meer. Maar dit keer deed hij echt niets. Het kwam uit het niets

Het lijken wel pubers zoals deze mannen reageren. Die hebben er ook een handje van om in het voorbij gaan allerlei dingen te (durven) roepen. Maar recht in je gezicht iets zeggen ho maar.... Erg kinderachtig!
Haha, ja, dat riep ik ze ook na 'haha ik dacht dat jullie volwassen waren'! Gevold door mijn middelvinger. Ik laat me toch niet voor hoer uitschelden ::)

Nou ja, mocht je eens in de buurt zijn! Noordholland-noordbrabant is verder niet echt te doen voor een wandelingetje nee. Al kun je natuurlijk altijd een oproep doen hier, wellicht is er iemand in je buurt die graag mee loopt?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330304
och een kudde wielrenners.... ::) Een kudde koeien gedraagt zich doorgaans intelligenter.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3330306
Kaio schreef:och een kudde wielrenners.... ::) Een kudde koeien gedraagt zich doorgaans intelligenter.
;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330312
Aaargh. Had gisteren een afspraak gemaakt met een dakdekker om het dak te repareren. Hij had aangegeven woensdag tijd te hebben. Dus ik blij, VL vrij geregeld voor de woensdag. Belt die vanmorgen ineens op dat hij toch niet kan en ik op zoek moet naar een ander :boo:

Oh, en die reclame van werkspot slaat ook nergens op. Heb daar zondag advertentie geplaatst maar nog geen reactie terwijl ze aangeven dat je binnen 24 uur reacties binnen krijgt ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330315
oh nou hier zou een dakdekker ook eind vorige week teruggebeld moeten hebben ::)
Door Siberienne
#3330334
Kaio schreef:och een kudde wielrenners.... ::) Een kudde koeien gedraagt zich doorgaans intelligenter.
Zelfs als wielrenner moet ik je gelijk geven ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3330360
Ik heb zo'n zin in chocola. En pizza met kaas. Pudding als toetje eten. Of yoghurt. Gewoon zonder na te denken kaas op mn brood doen. Of nog beter: een halve cm Nutella. Dingen in de boter bakken. Een croissant van de bakker eten. Of gewoon de koektrommel leegeten.
Fabian wordt verdacht van koemelkallergie, dus ik zit ook op een eliminatiedieet. Nog een ruime 3 weken, dan kunnen we gaan provoceren.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3330361
Gut ik dacht dat je nu een drieling kreeg ;D

Succes met je eliminatiedieet. Misschien kun je wat snackjes drogen? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door