Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3300499
dinky89 schreef:Bedankt voor het vragen :)
Was een goed gesprek waarbij ik het idee had serieus te worden genomen.
Over 2 weken weer gesprek om te kijken hoe het dan gaat en de ruimte gekregen om 'gewoon' een dag vrij te nemen want 'werk is maar werk' ;)

Om het nog wel OT te houden, heb maandag nog wel training te geven waarvoor presentatie nog afgerond moet worden. Maar dat komt zondag ofzo wel ::) neem ik andere dag wel vrij ;)
Wat ontzettend fijn! :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3300500
Kuikuhnek schreef:Een NL alert sturen, meerdere, dat ik niet naar A'dam moet komen want het is vol.
Los van het feit dat ik niks om voetbal geef en al helemaal niet naar 020 wil, welke gek verzint dit.
Ik werk zelf bij de politie maar je moet toch volslagen gek zijn om een alert te sturen die eigenlijk is gemaakt om je te waarschuwen bij een levensbedreigende situatie qua gezondheid, noodweer of terreur. En dan de dag nadat er in Engeland een aanslag geweest is. Iemand heeft hier zitten slapen.
Ze konden blijkbaar niet achterblijven bij 010, die hadden bij huldiging Feyenoord ook NL alert verstuurd dat Rotterdam vol was :-X
Door Too
#3300503
evelyn02 schreef:Ik heb ACHT maal een NL-alert gekregen. Mijn man VIER maal. Belachelijk!
En ikke niet...... >:(


:biggrin2:


Ze hadden alleen maar hele erge lawaai schoenen voor weinig bij de decathlon dus morgen loop ik enorm in de kijkert met mijn lichtgevend oranje pantoffels (met superlelijke witte zolen) maar ze zitten fijn ::)
Door Siberienne
#3300504
dinky89 schreef:Bedankt voor het vragen :)
Was een goed gesprek waarbij ik het idee had serieus te worden genomen.
Over 2 weken weer gesprek om te kijken hoe het dan gaat en de ruimte gekregen om 'gewoon' een dag vrij te nemen want 'werk is maar werk' ;)

Om het nog wel OT te houden, heb maandag nog wel training te geven waarvoor presentatie nog afgerond moet worden. Maar dat komt zondag ofzo wel ::) neem ik andere dag wel vrij ;)

Fijn Dinky, goed zo!

(((Ik moet dinsdag een presentatie maken dus ga ik werk vrijdag maar gewoon... zijn we nou gek of fanatiek? )))) :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3300518
Too schreef:En ikke niet...... >:(


:biggrin2:


Ze hadden alleen maar hele erge lawaai schoenen voor weinig bij de decathlon dus morgen loop ik enorm in de kijkert met mijn lichtgevend oranje pantoffels (met superlelijke witte zolen) maar ze zitten fijn ::)


Ohhh, de Decathlon! Ben er vorige week voor het eerst geweest (want op vakantie in Noord Holland). Net zo verslavend als de Action. :-[
Heb er o.a. leuke bootschoenen en fijne handdoeken gekocht. Helemaal blij. ;D
#wanneerkomtereendecathloninDrentheofGroningen?#
Door src_esther
#3300524
Haasprobleempje vandaag. Ko liep netjes los naast de fiets. Komt haasje hoekje om, stopt, draait, blijft zitten. Ko wil er op af, ik 'Nee!' en hij blijft netjes naast me. En dan besluit die k*t haas om toch maar voor ons het fietspad over te steken. 'Ko! Nee!', hij houdt in, haas gaat gras naast de sloot in, Ko er toch achteraan. Haas springt over de sloot, Ko erin... Rent aan de overkant weg. Ik rij door, verderop komt de wei ook bij een sloot. Staan er schapen in die wei! Arg... Ko laat de schapen met rust, maar er is wel paniek bij de schapen. Ko ziet haas niet meer en wil wel weer naar mij toe, maar die sloot door? :???: Moet dat echt? :o Ik heb toch zeker 5 minuten op hem in staan praten, toen maar naar een smaller deel geleid, daar waar hij er instantie in ging. Weer 2 minuten op hem inpraten. >:( Toen probeerde hij er overheen te springen. 'Plons!' Maar hij was weer bij me, wil hij wel ff met zijn gore stinkende modderlijf een knuffel halen, mooi niet! Doorlopen, naar huis! Thuisfront gebeld, leg de tuinslang maar klaar...

Dat is de klaag van Ko: Ze kwamen met een heel eng ding aan een slang en daar kwam water uit! :o >:( Gelukkig kreeg ik wel veel snoepjes want water uit een spuit ding is echt heeeel eng.

Trouwens wonderlijk, hoewel niet met shampoo gewassen is zijn vacht super zacht.
Door Too
#3300525
-Annemarie- schreef:


Ohhh, de Decathlon! Ben er vorige week voor het eerst geweest (want op vakantie in Noord Holland). Net zo verslavend als de Action. :-[
Heb er o.a. leuke bootschoenen en fijne handdoeken gekocht. Helemaal blij. ;D
#wanneerkomtereendecathloninDrentheofGroningen?#
Hahaha ja je kunt leuk op expeditie bij ze.

Heb inmiddels bedacht dat een compacte hangmat van een tientje ws wel een leuk 'jegaatopvakantiehierhebjewat'
presentje is voor de 'kinders'

Om toch te klagen... T is wel een provinciaal decathlonnetje ik wil een GROTE
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
Door Siberienne
#3300527
Mannen ....

Zegt manlief over mijn mozaïek project 'het bovenste deel is wel aardig' :-X
IMG_2295.JPG
IMG_2295.JPG (948.48 KiB) 1650 keer bekeken
Dat is nog niet gemozaiekt ......

Grrr
Door Siberienne
#3300574
Eef+doggies schreef:;D ;D ;D

Ik neem aan dat hij dat als grapje bedoelde!

Ik hoop van wel! ;) ja hoor. Zal vast wel. Ik moet dat ook niet om 23 uur doen als hij wil ssslllaaaaaapen
Door jasmijn
#3300643
Ben net even heel boos op een anderen honden eigenaar geworden, zijn hond zat nog in de auto >:(

Ben speciaal de winkel in gelopen om te zegen dat wat die deed echt slecht was, was een mastiff dus ook nog een kortsnuit.
Beest zat zich helemaal suf te hijgen >:(

De meneer vond dat ik overdreef was maar voor even en het dak raam stond open, ja als of dat helpt het is hier na genoeg windstil ::)

Ben tocht tot hem door gedrongen want vlak na dat ik weg was gegaan kwam hij naar buiten en halen hij zijn hond uit de auto en de winkel in.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3300796
Gisteren bleek mijn fietsband opnieuw leeg. Maandag ook al dus dinsdag al gezocht naar lek maar niet te vinden. Band bleef hard dus dacht ventiel niet goed dichtgedraaid geweest. Gisteren ineens dus weer plat.

Band opgepompt en naar wat ik dacht dichtstbijzijnde fietsenmaker gefietst, blijkt die er niet meer te zitten..... Toen dus maar verder gefietst terwijl ik band alweer zacht voelde worden. Tja, waarschijnlijk band broos (serieus, heb die fiets nauwelijks 2 jaar geleden nieuw gekocht en staat altijd binnen) dus nieuwe binnenband en je kan hem maandag ophalen. Vervolgens kon ik dik halfuur naar huis lopen in de hitte ::)
Door Mandarijn
#3300814
Waarom zijn er van die idiote die met dit kurkdroge weer een vuurtje willen maken in de natuur?? >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door