Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3276848
Door de storm van afgelopen week zijn er duizenden zeesterren aangespoeld. En ligt het strand bezaaid met schelpen. Flow vind het altijd nodig zich flink vol te eten. Meestal gaat dat goed maar vanmorgen kotste ze alles uit, midden in de woonkamer. Kots ruimen van bedorven zeebanket.. brrr.. :yucky: :yucky:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3276849
Ohw, bah Els!! :-X

Ik heb iets te lang gewacht >:( Ik mocht van mijn baas een cursus doen, maar ik was per 1 januari lid. Vandaag mailtje met inloggegevens, dus kon ik mij eindelijk aanmelden, cursus vol >:( :(
Door Siberienne
#3276874
Na hond nr 1 (Shadow) nu ook hond nr 2 (Spot) ziek. Ik denk een virus. Net nu ik vandaag met een vriendin met haar honden zou gaan wandelen na heel lange tijd weer eens (zij was periode in het buitenland). De afspraak was al 2x verschoven, nu maar weer afgezegd want tja, daalijk zijn haar honden ook nog ziek.

Inmiddels heb ik al 4x buiten gestaan vanmorgen, waarvan ik meneer Spot er sterk van verdenk dat de laatste meer was omdat hij zin had in een ommetje want er kwam niks meer uit.
Eten hoefde hij ook niet, worst wel, Ik weet soms niet meer of hij echt niet lekker is of de boel ook een beetje loopt te manipuleren.... De etter - ok wel een hele lieve etter verder hoor! Nu slaapt hij eindelijk even.

Oh ja, en kunnen reeen niet gewoon doorlopen als ze oversteken? Vanmorgen zagen ze ree 1 niet, ree 2 ook niet maar ree 3 en daarna ree 4 bleven rustig even op het pad staan kijken zodat S2 ze goed konden zien om vervolgens op het gemakje over het open veld weg te draven. #spierpijn in mijn armen (maar stiekem was het ook wel weer heel mooi, alleen 2 hysterische huskyheren is dan even wat minder... )
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3277073
Klaar mee, vrijdag voor onze wintersport weer een crematie, voor het derde jaar op rij. Deze keer een goede kennis van ons en tevens oud collega van mijn man. Longkanker, volgende week zou hij 43 worden....
We kenden hem al zo vreselijk lang, wisten dat hij ziek was maar hij bagataliseerde het zelf allemaal een beetje, benoemde het zelf lange tijd als COPD, tot anderhalf jaar geleden een halve long werd weg gehaald, en nog ontkennen dat hij kanker had.... Wel blijven roken 'ik wordt toch geen 50, dus waarom zou ik stoppen'
In de 15 jaar dat we hem kenden zoveel meegemaakt, hoe trots was hij dat we hem hadden gevraagd als DJ vroegen voor onze bruiloft. Afspraken kon je niet met hem maken, dus ik als controlefreak had kromme tenen.... Maar hij heeft er zoiets geweldigs van gemaakt! Dat na 8 jaar nog iedereen roept hoe zo'n wereldfeest het was...
Zal hem missen, het zeuren, elkaar afkatten om vervolgens afscheid te nemen met een dikke klapzoen en knuffel...
Door orinake
#3277153
*zucht* Kunnen sommige mensen nu niet gewoon genoegen nemen met het antwoord dat ze krijgen?
NEEN je kan niet zelf bestellen bij mijn leveranciers
NEEN je krijgt hun gegevens niet, die sukkelaars krijgen een punthoofd van mensen die voor 10 - 15kg aan hun telefoon hangen.
NEEN ik wil me eigenlijk niet te moeten verantwoorden waarom dat zo is
JA IK BEN HET BEU!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3277157
Pap aan de derde AB kuur omdat de longontsteking maar niet over wil gaan..., zo ziek, BAH BAH BAH. En inmiddels al 5 mensen overleden in 4 dagen tijd in het tehuis waar hij woont aan..., juist! Longontsteking. De zesde is inmiddels ook terminaal. Gelukkig zegt pap dat hij er nog niet aan denkt om ook te gaan, maar goed..., dat heeft hij zelf ook niet in de hand. Loop er zo even naartoe, ff checken hoe het nu is.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3277167
De stofzuigerslang in en emmer water laten vallen terwijl de stofzuiger aan staat op de hardste stand geeft wel mooi vuurwerk, maar de stofzuiger kan daar niet zo best tegen. :'(
Door Anne in Zweden
#3277170
Hope schreef:De stofzuigerslang in en emmer water laten vallen terwijl de stofzuiger aan staat op de hardste stand geeft wel mooi vuurwerk, maar de stofzuiger kan daar niet zo best tegen. :'(
Christene, had je zin in brand? :o

En die stofzuiger was toch ook vrij nieuw, als ik het me goed herinner?!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3277171
Mijn schatje patatje, klein zwart engeltje met der allerliefste oogjes en o zo onschuldige blik heeft vanmiddag heerlijk in een al een poosje dode zeehond liggen rollen en daarna lekker door het zand om zich daarna gezellig bij mij te melden voor een koekje. De lucht is met geen pen te beschrijven. :yucky: We hebben haar nu 3x gewassen met warm water en een heerlijk ruikende lavendel hondenshampoo maar die geur zit overal.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3277172
Els&Flow schreef:Mijn schatje patatje, klein zwart engeltje met der allerliefste oogjes en o zo onschuldige blik heeft vanmiddag heerlijk in een al een poosje dode zeehond liggen rollen en daarna lekker door het zand om zich daarna gezellig bij mij te melden voor een koekje. De lucht is met geen pen te beschrijven. :yucky: We hebben haar nu 3x gewassen met warm water en een heerlijk ruikende lavendel hondenshampoo maar die geur zit overal.
Ik moet wel heel erg lachen om hoe je je lieve schatje omschrijft met dan als grote tegenhanger die lucht! :biggrin2: :biggrin2:
Maar bah bah, dat is echt smerig als het zo blijft hangen zeg.

Hielp tomatenpuree daar niet tegen? Al vraag ik mij af wat voor beeld je dan krijgt van je lieve rode engeltje. :P :-*
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3277173
Charlie Angel schreef:Ik moet wel heel erg lachen om hoe je je lieve schatje omschrijft met dan als grote tegenhanger die lucht! :biggrin2: :biggrin2:
Maar bah bah, dat is echt smerig als het zo blijft hangen zeg.

Hielp tomatenpuree daar niet tegen? Al vraag ik mij af wat voor beeld je dan krijgt van je lieve rode engeltje. :P :-*
Dat word dan een hoop puree. Het was echt hoofd schouders knie en teen werk. Grondige aanpak, Flow doet niet aan half werk.
Door Lizzy
#3277174
Hope schreef:De stofzuigerslang in en emmer water laten vallen terwijl de stofzuiger aan staat op de hardste stand geeft wel mooi vuurwerk, maar de stofzuiger kan daar niet zo best tegen. :'(
Die mooie AEG? Nee toch :o :-\
Door Lizzy
#3277175
Els&Flow schreef:Mijn schatje patatje, klein zwart engeltje met der allerliefste oogjes en o zo onschuldige blik heeft vanmiddag heerlijk in een al een poosje dode zeehond liggen rollen en daarna lekker door het zand om zich daarna gezellig bij mij te melden voor een koekje. De lucht is met geen pen te beschrijven. :yucky: We hebben haar nu 3x gewassen met warm water en een heerlijk ruikende lavendel hondenshampoo maar die geur zit overal.
Whahahaha ;D ;D ;D ;D

Je beschrijving is enig ;D ;D ;D

Maar GATVERDAMME, wat is dit GOOR :puke:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3277178
Els&Flow schreef:Dat word dan een hoop puree. Het was echt hoofd schouders knie en teen werk. Grondige aanpak, Flow doet niet aan half werk.
Dat is ook zo ja, als Flow iets doet dan doet ze het ook echt goed! :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3277179
Anne in Duitsland schreef:Christene, had je zin in brand? :o

En die stofzuiger was toch ook vrij nieuw, als ik het me goed herinner?!
Nee, geen zin in brand. Thank God dat ik als een speer bij het stopcontact was en de stekker eruit trok.
Ik was boven aan het stofzuigen bij de katten, daarna zou ik dweilen. Dus ik heb een emmer water klaar staan om te dweilen, wil de borstel van de stofzuiger afhalen om de krabpaal schoon te maken en laat de slang (zonder borstel) recht in de emmer vallen. Dat ging van slurp, slurp, pruttel, kaboem.
Een liter water weg in een paar seconde.

Afijn. Hij staat tegen beter weten in op zijn kop bij de verwarming maar goed, dat ding is gewoon overleden natuurlijk.
Lizzy schreef:
Die mooie AEG? Nee toch :o :-\
Ja, die ja. En de nieuwe stofzuigers hebben veel minder vermogen dus ik ben echt niet blij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door