Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3222843
Jahaaaa gevonden!!!!
koekje schreef:AH, wat leuk dat ze bij jullie mogen logeren :)

Ik heb er ook 1:
Afbeelding
Ja, met dubbele snottebel, duf hoofd en platte krullen.
Wat een kjoetie! :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3222893
Aaaah, mini-koekkie is zó leuk!

Hier nog even klagen over mijn horloge dat nog steeds stuk is >:(
Ik zit nu al sinds vrijdagavond zonder horloge en dat is echt vreselijk irritant.
Door eelke
#3222899
Dan zou ik er ff voor 5 euro een bij de action halen. Ik kan er ook niet tegen als bv de klok stil staat, je kijkt er zo vaak op!
Door Anne in Zweden
#3222936
Hope schreef:Aaaah, mini-koekkie is zó leuk!

Hier nog even klagen over mijn horloge dat nog steeds stuk is >:(
Ik zit nu al sinds vrijdagavond zonder horloge en dat is echt vreselijk irritant.


Mijn broer is goudsmid en kan met zijn ogen dicht batterijtjes zetten. Hij woont in Someren. Wil je zijn telefoonnummer?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3222964
Gisteren auto weggebracht voor een klein krasje dat-ie al in november heeft gekregen.. Ik wilde hem eerst niet laten maken, klein deukje, maar ach, toch maar gedaan.. Net gebeld en ik kan hem morgen ophalen, terwijl ik vandaag vrij ben.... :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3222980
Anne in Duitsland schreef:Mijn broer is goudsmid en kan met zijn ogen dicht batterijtjes zetten. Hij woont in Someren. Wil je zijn telefoonnummer?
Ja, heel graag!
Door - pien -
#3223021
Getverdemme wat vervelend koek!
:-* beterschap!

In de categorie klein leed: ik zit al vanaf 13 u op een pakje te wachten wat tussen 13 en 15.30 bezorgd zou worden.
Inmiddels is het pakje ruim 2 uur over tijd >:( O, op de site van PostNL staat dat er idd vertraging is...
Er moest gepoetst en gestofzuigerd worden dus dat heb ik maar gedaan...het is 22C en vies benauwd dus ik klots aan alle kanten en daar kan ik heel slecht tegen :-X
Dan nog maar eentje...Poef wordt wat ouder (11 of zo) en als ik z'n bakje eten voor 'm op de grond zet hoeft meneer het niet en als ik alles op de tegelvloer schep valt 'ie er op aan ;D ;D ;D :doh:
Gebruikersavatar
Door mariekes_katten
#3223031
Hè getsie, beterschap Koekje!

Ik heb 3 weken (!) geleden een nieuw paspoort aangevraagd bij de gemeente.
Ze zouden bellen als het klaar was en dat hebben ze niet gedaan.
Dus ik vandaag maar eens gebeld.
Nou goh... geen idee... en de telefoniste is er vanmiddag niet dus ik zal een notitie maken dan word je morgen teruggebeld...
(daar geloof ik inmiddels geen snars meer van natuurlijk)

Morgen maar weer bellen. Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren, want ik moet nog wat papieren invullen (digitaal) om strax Canada in te mogen en dat gaat niet zonder geldig paspoort.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3223038
Beterschap Koek!

In het kader van zaken die geleverd moeten worden. Ons tuinhuis is nog steeds "zoek". En ze bellen telekens morgen terug met meer info, niet dus!
Wie heeft er wat leuke duitse boze zinnen? ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3223077
Kaio schreef: Wie heeft er wat leuke duitse boze zinnen? ::)
Ich werde meine Anwalt mal fragen, was er davon sagen würde. Er meldet sich noch bei Euch.

So etwas. Succes verzekerd als zij fout zitten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door