Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3206573
Bedankt allemaal voor de felicitaties :-*

Het heeft trouwens "wel" 2 helen maanden geduurd voor dat het "raak" was :biggrin2:
Vriendlief wist het "metheen" want hij zei voor de grap " zo nu ben je zwanger" wat nog waar ook was :o ;D
Ik geloof dat iemand heel graag bij ons wil komen wonen :cool: :D

koekje schreef:Ha, het was een beetje een gok, maar het klopte dus toch :biggrin2:
Nog een keer gefeliciteerd!
Nou een hele goede gok dus :biggrin2:
Pauline schreef:Hartelijk gefeliciteerd en wat ik als advies tegen andere BP-zwangeren altijd las is dat je nu nog goed moet rusten en slapen, dat schijnt straks afgelopen te zijn..... ;) :-*
Ja dat slapen wil wel lukken, ik heb echt van die momenten dat ik opeens zo moe ben dat ik bijna mijn ogen niet meer open kan houden.
En aangezien het niet niks is een mensje uit het niets maken geeft ik er graag aan toe, de klein heeft liefkozend de bijnaam minie zwart gat gekregen :biggrin2:
pluk schreef:Van harte gefeliciteerd!!

Scott is jaloers op Haku :biggrin2: hij wil ook z'n eigen baby
Ja dat kan ik me voorstellen :biggrin2:
Haku kwam net tijdens het wandelen nog een klein kindje tegen, haku vond dat het best met ons mee naar huis kon ::) ;D


Wat echt super grappig is om te merken aan me zelf dat dus mijn smaak echt heel erg verrandert is, groenten en fruit kan ik geen genoeg van krijgen.
Vlees, vis en ei :-X terwel ik daar normaal echt gek op ben :???:

Ik kan trouwens bijna niet wachten tot ik 20 weken ben, ben zo benieuwd wat het is :nerves:
Maakt me niks uit wat het word maar voor een meisje hebben we al wel 4 jaar een naam, als het een jongen word gaat dat nog tobben worden wat tot nu nog geen enkel leuk naam gevonden daar voor.
Komt ook omdat het uit te spreken in het Portugees moet zijn, en Portugezen hebben de vervelende neiging om namen heel lelijk af te korten >:(
En de namen die redelijk leuk zijn voor een jongen kennen we vaak al minstens 3 mensen met die naam ::)

Dus mocht het een jongen worden dan voorspel ik een namen poll :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door