Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door irmaa
#3207368
Ja.. ik vind het heerlijk... je ritst er zo omheen... vond het vroeger een crime bedden opmaken.. nu vind ik het "leuk"( nooit leuk hhklussen) maar kost me geen energie meer.
Door Lil
#3207372
irmaa schreef:Ja.. ik vind het heerlijk... je ritst er zo omheen... vond het vroeger een crime bedden opmaken.. nu vind ik het "leuk"( nooit leuk hhklussen) maar kost me geen energie meer.
Ja ik vind het ook verschrikkelijk en het is een dagelijkse klus... (Wat ik ook doe het zakt altijd naar beneden in de hoes). Toch maar eens tijd voor een meicadeautje zo te horen.
Door Borke
#3207383
irmaa schreef:Ja.. ik vind het heerlijk... je ritst er zo omheen... vond het vroeger een crime bedden opmaken.. nu vind ik het "leuk"( nooit leuk hhklussen) maar kost me geen energie meer.
Reuze handig, maar hoe slaapt dat met zo'n rits?
Door Borke
#3207682
irmaa schreef:lichtgewicht kuntstof aan de zijkanten/onderkant ( 2 ritsen), voel je helemaal niks van en je ziet het ook niet.
Ongelofelijk...
Dat voel je toch ::)

Dat geeft toch een stuggere rand dan van een dichtgenaaid dekbed?
Door Lil
#3207690
Borke schreef:Ongelofelijk...
Dat voel je toch ::)

Dat geeft toch een stuggere rand dan van een dichtgenaaid dekbed?
Niet als het erin gewerkt is, maar ik moet het ook nog eerst zien/voelen.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3207692
Borke schreef:Nou dat heb ik hier nog nooit gezien, op zich wel handig.
Vroeger gingen we naar de wasserette, maar dat is alweer een kleine 40 jaar geleden.
Geen idee of die nog bestaan?
Op zich voor dit probleem niet zo handig; maar ik nam ons eigen dekbed altijd mee op vakantie. Wij gaan eigenlijk altijd naar een Landal park omdat er 2 honden zijn toegestaan (vaak)
Daar hebben ze dus ook van die grote wasmachines en heb ik voor 6 euro mijn dekbed schoon en droog!

Maar heb nu een wasmachine van 9 kilo, nog beter Afbeelding
Alleen geen droger....
Door Borke
#3207708
constance.blokzijl schreef:Op zich voor dit probleem niet zo handig; maar ik nam ons eigen dekbed altijd mee op vakantie. Wij gaan eigenlijk altijd naar een Landal park omdat er 2 honden zijn toegestaan (vaak)
Daar hebben ze dus ook van die grote wasmachines en heb ik voor 6 euro mijn dekbed schoon en droog!

Maar heb nu een wasmachine van 9 kilo, nog beter Afbeelding
Alleen geen droger....
Prachtig idee :biggrin2:

Ja met die nieuwe dekbedden had ik ook liever een iets grotere wasmachine gehad, maar ik heb een Miele, dus hoop ik dat die nog wel ven meegaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door