Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3207015
Lil schreef:Oooo wat jammer! Ik heb 6 kg en die dekbedden klinken geweldig.
Wij zin er heel blij mee! In een 7 kg wasmachine passen ze net aan, ik zou het echt niet aandurven met een kleinere machine!
Door eelke
#3207019
Staan er bij jullie in de buurt bij een benzine pomp geen super grote wasmachine's? Lijkt me nog wel een gedoe..weet niet hoe vaak je t nu nog moet wassen?
Door Borke
#3207020
eelke schreef:Staan er bij jullie in de buurt bij een benzine pomp geen super grote wasmachine's? Lijkt me nog wel een gedoe..weet niet hoe vaak je t nu nog moet wassen?
Je wast het zo vaak als je je bed wilt verschonen.
Het past in de wasmachine, dus voor ons is het geen probleem.

De enige waagelegenheid die de beninepompen hier heben is een carwash, maar dat bedoel jij vast niet :groupwave2:
Door eelke
#3207021
Haha nee, hier hebben we wasmachine's voor 20 kg ofzo, bij de benzinepomp. Wel handig voor als je eens iets heel groots moet wassen als een 2 pers dekbed. (al doe ik die eens per jaar met de hand in bad, in de zomer hebben we een lichtere die wel in de wasmachine past).
Door Borke
#3207022
Nou dat heb ik hier nog nooit gezien, op zich wel handig.
Vroeger gingen we naar de wasserette, maar dat is alweer een kleine 40 jaar geleden.
Geen idee of die nog bestaan?
Door hannabelgje
#3207060
Hier in België zijn er nog gewoon wasserettes. Daar hebben ze ook hele grote machines, maar het is wel erg duur. Gewone kost iets van 5 euro, grote machine 8 euro.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door eelke
#3207061
koekje schreef:welke pomp Eelke?
Ik heb namelijk een poephekel aan met de hand wassen.

Sowieso bij Culeneare in Steenbergen, hier in Bergen weet ik ff niet meer welke pomp het nou is.
Door Erna
#3207068
eelke schreef:Sowieso bij Culeneare in Steenbergen, hier in Bergen weet ik ff niet meer welke pomp het nou is.
Ja maar deze is gereserveerd voor mij. Heb je het bordje niet gezien? ;D ;D ;D
Door eelke
#3207070
Erna schreef:
Ja maar deze is gereserveerd voor mij. Heb je het bordje niet gezien? ;D ;D ;D
Nee dat was niet te lezen toen ik er in de auto voorbij reed Afbeelding

Dan weet jij ook wat t kost?
Door Lil
#3207094
[quote="Borke"]Nou dat heb ik hier nog nooit gezien, op zich wel handig.
Vroeger gingen we naar de wasserette, maar dat is alweer een kleine 40 jaar geleden.
Geen idee of die nog bestaan?[/quote

Hier doen ze dat bij de stomerij voor je, maar dat kost nogal wat. Voor iets dat je elke week wilt wassen. Soms is het wel handig en dan vind ik het niet erg om 8 euro of zo kwijt te zijn.
Door Erna
#3207141
eelke schreef:Nee dat was niet te lezen toen ik er in de auto voorbij reed Afbeelding

Dan weet jij ook wat t kost?
Ja, 8 euro voor de grote wasmachine, volgens mij is ie 13 kilo. Ideaal voor dekbedden e.d. Drogen is 50 cent per 10 minuten
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3207326
Borke schreef:Nou dat heb ik hier nog nooit gezien, op zich wel handig.
Vroeger gingen we naar de wasserette, maar dat is alweer een kleine 40 jaar geleden.
Geen idee of die nog bestaan?
Wasserettes bestaan nog altijd.
Jumbo wasmachine is bij handywash in ieder geval 12 kilo kost 8 euro en is in 35 minuten klaar ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door