Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3286638
MarijeEnBoomer schreef:Waaaaaaaaaaaaaaa
Ben je nog een beetje zen?
Ja, best wel eigenlijk :biggrin2:
Komt vast verandering in als ze echt gaat beginnen :-X
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3286639
ChantalKrijn schreef:Ja, best wel eigenlijk :biggrin2:
Komt vast verandering in als ze echt gaat beginnen :-X
Misschien blijf je hartstikke kalm!
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken ;D
Door ChantalKrijn
#3286674
Ja, dat valt dus vies tegen. Ik weet ook niet hoe ze het doet!
Ze begon voor de dracht op 10,9 kilo. Afgelopen zondag woog ze 12 kilo. Omdat ze toch wel erg groeit deze laatste dagen heb ik haar vanmorgen weer gewogen. 12,6 kilo :o

Maar ik merk niks aan haar hoor. Ze apporteert nog gewoon, springt op en af de bank, gelukkig voelt ze zich nog kiplekker. Ik heb totaal niet het idee dat ze het zwaar heeft gelukkig
Door Hanny
#3286678
Aan haar gewicht te zien, heeft ze het ook niet zo zwaar.
Hoe reken je, 500 gram per pup? Bij mijn honden, Border Terriërs klopt dat wel zo ongeveer.
Als je een vergelijkings foto plaatst, dan moet ze net als op de eerste foto staan. Zittend kun je weinig zien, in ieder geval niet vergelijken.
Nog een dag of 5, of heb ik het mis?

Leuk, bijna zo ver,
Hanny
Door ChantalKrijn
#3286682
Hanny schreef:Aan haar gewicht te zien, heeft ze het ook niet zo zwaar.
Hoe reken je, 500 gram per pup? Bij mijn honden, Border Terriërs klopt dat wel zo ongeveer.
Als je een vergelijkings foto plaatst, dan moet ze net als op de eerste foto staan. Zittend kun je weinig zien, in ieder geval niet vergelijken.
Nog een dag of 5, of heb ik het mis?

Leuk, bijna zo ver,
Hanny
Dag 59 vandaag
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3286764
Hanny schreef:Aan haar gewicht te zien, heeft ze het ook niet zo zwaar.
Hoe reken je, 500 gram per pup? Bij mijn honden, Border Terriërs klopt dat wel zo ongeveer.
Als je een vergelijkings foto plaatst, dan moet ze net als op de eerste foto staan. Zittend kun je weinig zien, in ieder geval niet vergelijken.
Nog een dag of 5, of heb ik het mis?

Leuk, bijna zo ver,
Hanny
En het vruchtwater, extra bloed en placenta dan?
Bij een mens weegt een baby gemiddeld 3 kg of zoiets, maar je verliest wel ongeveer 8kg bij de bevalling...
Door ChantalKrijn
#3286768
pearlsofpassion schreef:En het vruchtwater, extra bloed en placenta dan?
Bij een mens weegt een baby gemiddeld 3 kg of zoiets, maar je verliest wel ongeveer 8kg bij de bevalling...
Dat zit al bij die 500 gram ;)
Bij de bullen is het ongeveer 400 gram per pup wat ze rekenen. Dus pup van ongeveer 200 gram plus alle andere zooi nog eens dat gewicht
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3286789
ChantalKrijn schreef:Dat zit al bij die 500 gram ;)
Bij de bullen is het ongeveer 400 gram per pup wat ze rekenen. Dus pup van ongeveer 200 gram plus alle andere zooi nog eens dat gewicht
Ah ok. 500gr voor een pup van een fransje leek me al zo veel... ::)

400gr en 2kg bij, dan zouden er dus 5 in zitten. Nah, ik blijf bij mn 6. ;)
Door Danny
#3286854
Gaat nu al lekker opschieten he! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat met de bevalling!
Fijn dat ze zich nog steeds zo goed voelt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door