Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3200266
Linga en Biscuit, ik zweer je, die lopen het hele bos af te scannen naar zompige gore lichtgevende Bonzo of Lidbrok schijt :-X . Ik sta de grootste moeite te doen om zoveel mogelijk bio en wild bij ze naar binnen te krijgen, staan zij gerecyclde Lidlbrokschijt op te eten !
#3200269
Lizzy schreef:Linga en Biscuit, ik zweer je, die lopen het hele bos af te scannen naar zompige gore lichtgevende Bonzo of Lidbrok schijt :-X . Ik sta de grootste moeite te doen om zoveel mogelijk bio en wild bij ze naar binnen te krijgen, staan zij gerecyclde Lidlbrokschijt op te eten !
Ik ken het nog erger; van mensen... Echt dat is hier in de bossen mode ofzo en maakt niet uit waar ik naar toe ga.. Dat is blijkbaar echt een onweerstaanbaar feestmaal *iszelfsgeensmileyvoorzogoor* ik sta dan zelf te kotsen...
#3200271
constance.blokzijl schreef:Ik ken het nog erger; van mensen... Echt dat is hier in de bossen mode ofzo en maakt niet uit waar ik naar toe ga.. Dat is blijkbaar echt een onweerstaanbaar feestmaal *iszelfsgeensmileyvoorzogoor* ik sta dan zelf te kotsen...
Oh ja, doe mij een maandag na een mooie zondag en het is groot feest hier :-X . Maar dan doen ze alle 4 mee :-X
#3200280
:puke: Bwoahh, mensenpoep vind Pummeke ook een delicatesse :puke: En sommige kattendrollen :puke: Vies kind! >:( (alhoewel; degene die het neerlegt, zijn nog vele malen ergerderderder viesch!!; die gun ik ''haal een mensendrol uit de hondenwaffel'' sessies! >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door