Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3199390
Sommige veters zijn glad en gaan daarom los. Maar als je het met álle veters hebt, weet ik het niet meer. :(

Mijn waarom met veters is ook dat ze zo ontzettend snel kapot schuren en knappen... >:(
Door Marjolijn1080
#3199393
Omdat jullie the only place on earth zijn waar Joep een hernia kan krijgen. Wetend dat jullie alles doen en zullen doen wat er in jullie vermogen ligt om Joep een zo Joepwaardig leven te geven!
Lang niet elke hondenbaas zou dat doen! Daarom!


="Pauline"]Mijn waarom-vraag is heel egoïstisch.... :-[ :-[ :-[ En slaat nergens op...... En er is zelfs geen antwoord op, da's denk ik niet de bedoeling in deze topic.

Waarom moest Joep een hernia krijgen?? De dag ervoor hadden we nog ruim 10 km gelopen...., waarom Joep?

En dan voel ik me zo egoïstisch en slecht.... :-\ :-[ Lijkt wel alsof een andere hond het wel mag krijgen, maar zo bedoel ik het niet....[/quote]
Door Lil
#3199398
Ingeborg58 schreef:Waarom vind ik alles wat niet gezond is zo lekker?
En waarom kan ik niet gewoon alles eten zonder aan te komen?
+1000
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3199401
Marjolijn1080 schreef:Omdat jullie the only place on earth zijn waar Joep een hernia kan krijgen. Wetend dat jullie alles doen en zullen doen wat er in jullie vermogen ligt om Joep een zo Joepwaardig leven te geven!
Lang niet elke hondenbaas zou dat doen! Daarom!
Lief van je Marjolijn! En idd... Joep is er niets minder Joep door geworden..... :-*
Door Borke
#3199426
Lizzy, die sokken draaien omdat je geen Falke sokken hebt, die draaien niet.
Misschien tenzij je ze dagenlang aan hebt en niet eens wast...maar daar geoof ik bij jou niet in :)

Pauline bedenk maar dat Joep er ook niet meer had kunnen zijn, of Joris (want het lijkt altijd over Joep te gaan). Het is wat het is... En net wat de wijze Lique uit het Oosten zegt, shit happens :D
Ik bedoel maar: waarom is Borke er niet meer...omdat het zijn tijd was om te gaan en sterven van dierbaren gebeurd altijd veeel te vroeg >:(

Die lastige onderbroeken is vaak een kwestie van de juiste maat, tijdig vervangen, en kwalitatief goed elastiek...

Leuk al die vragen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3199442
Waarom sta ik altijd in de rij bij de verkeerde kassa?
Waarom lijken mijn witte kledingstukken viezigheid aan te trekken?
Waarom zit ik doordeweeks vanachter mijn bureau te kijken hoe de zon buiten schijnt en begint het ouwe wijven te regenen zodra het weekend aanbreekt?
Waarom is altijd precies dat artikel dat ik dringend nodig heb uitverkocht bij minimaal 3 supermarkten tegelijk?

Waarom kunnen we die Murphy niet levenslang opsluiten?
Door Cathy
#3199449
Waarom moet , heb ik arteriitis temporalis >:( dat ik dus bij die ongeveer 2500 mensen in NL hoor die het ook hebben en dat ze niet weten hoe het komt :(
Door Siberienne
#3199450
Riek schreef:Schuurt je broek soms langs de veters?
Geen idee hoor, ik roep ook maar wat.

Waarom heb ik het altijd de rest van de dag zo vreselijk koud, als ik thuis kom nadat ik 2 uur zwetend heb lopen wandelen bij 4 graden?
BRRRR Ik word niet meer warm.

Omdat je onderste laag kleding nog vochtig is van het zweten - koelt lekker af...
Gemerkt hoeveel dat scheelt op trektochten met rugzak, en dan heb ik super snel drogend speciaal onderlaagje aan. Toch werkt het om uit te kleden, zweet ar beetje af te wassen en droge onderkleding aan te doen.....
Door Siberienne
#3199451
Lil schreef:Waarom zijn er virussen en bacteriën? Ze zouden verboden moeten worden!

Omdat we zonder dood zouden gaan?
Ieder mens heeft zo'n anderhalve kg bij zich, heb je hard nodig.
Een deel van ons DNA komt van virussen: heeft geholpen in de evolutie.

Zonder kleine beestjes geen leven op deze aadrkloot - alleen soms zitten ze 'at the wrong place at the wrong time'

((( zonder micro-organismen trouwens ook bijna geen antibiotica trouwens: 90% vd ab zijn van natuurlijke oorsprong, oftewel zijn stofjes die de ene bacterie/schimmel in de bodem uitscheidt in de concurrentie slag met de andere MO. Ja, hele oorlogen vinden er plaats in je potgrond.... Haha, ab zijn geen gif, is puur natuur als je het zo bekijkt ;) ;) )))
Door Siberienne
#3199452
Waarom wil mijn hoofdpijn niet weg ondanks (eindelijk) een paar nachten goed slapen, yoga oefeningen en - uiteindelijk- toch maar een brufennetje
Door Siberienne
#3199453
Sonja schreef:Waarom sta ik altijd in de rij bij de verkeerde kassa?
Waarom lijken mijn witte kledingstukken viezigheid aan te trekken?
Waarom zit ik doordeweeks vanachter mijn bureau te kijken hoe de zon buiten schijnt en begint het ouwe wijven te regenen zodra het weekend aanbreekt?
Waarom is altijd precies dat artikel dat ik dringend nodig heb uitverkocht bij minimaal 3 supermarkten tegelijk?

Waarom kunnen we die Murphy niet levenslang opsluiten?

+1
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3199456
Anneloog schreef:Waarom duurt het zo lang tot ik te horen krijg of ik mijn baan behoud of niet. Ik werk voor het noodlijdende TSN en zit dus al sinds november beetje in onzekerheid over mijn baan als huishoudelijk-verzorgende :( Echt de onzekerheid slechte informatie verstrekking is slopend.
Sterkte met de onzekerheid.

Ik zit in het zelfde schuitje met het verschil dat ons wel is verteld wanneer we "eruit" liggen, vanaf 18 juni.
Ze hadden het zo goed bedacht, ons bedrijf stopt ermee en de werknemers worden overgenomen door TSN, tja een week later nadat ze alles in werking hadden gezet kwam naar buiten dat TSN in zwaar weer zit.
Nu is het voor ons ook afwachten of we worden overgenomen door een ander of op straat staan.

Net alsof onze cliënten geen hulp meer nodig hebben vanaf 18 juni :-\

Mijn waarom is dan ook: waarom wordt er door de "hoge heren" eerst gedaan en dan pas gedacht?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3199457
Waarom beginnen bouwvakkers de dag altijd om half 8 met boren en hoor je ze de rest van de sag niet meer? >:(

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3199458
EliScooby schreef:Waarom beginnen bouwvakkers de dag altijd om half 8 met boren en hoor je ze de rest van de sag niet meer? >:(

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Ja net als wanneer ze gaan heien (hijen whatever, van die palen de grond in rammen: Boem, Boem, Boem)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door