Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3293689
Waarom aan de ene kant van een onbewaakte spoorwegovergang wel een bordje hangt met 'pas op fluistertreinen' en de andere kant hangt niets!

Edit: beterschap voor jouw meissie Anne :-*
Door smulpaap
#3293804
Anne in Duitsland schreef:Morgen, ahum... Ik was net even buiten met 'r om haar een plasje te laten doen, draaft ze al weer vrolijk voor me uit. Er zat zelfs een kort galopje in. :biggrin2: Gekke meid. Nu is ze beledigd omdat Herr Antje met de andere drie de avondwandeling is gaan maken. Ze mocht niet mee, omdat ze normaal gesproken na de laatste wandeling te eten krijgt, en vanavond mag ze nog niets, zei de da. Om het verwachtingspatroon wandelen > eten te doorbreken, mag ze dus niet mee. Maar ik denk dat ik haar zo een paar sliertjes spiervlees geef, want ze maakt het prima. Vooralsnog staat ze niet-begrijpend bij de kelderdeur met een blik van: WAAROM?! (Zijn we weer on-topic. :biggrin2: )

@Border Bandit: ze mag vanavond bij ons op de slaapkamer slapen. Ik was eerst van plan inderdaad op een matrasje in de woonkamer te gaan liggen, ivm traplopen, maar traplopen doet ze ook al weer prima. Wel gezellie inderdaad, samen met je knuf op een matras op de grond! :D


Hoe gaat het inmiddels met de freule Anne ?
Door Anne in Zweden
#3293879
smulpaap schreef:Hoe gaat het inmiddels met de freule Anne ?

Goed, dank je! Ze is al weer helemaal de oude. Botten kraken kost nog wel wat moeite, en ik vind ook dat ze nog wat uit d'r bekkie stinkt, dus de komende dagen krijgt ze gemalen bot. Maar verder is ze gewoon weer haar gekke boxerzelf!
Door smulpaap
#3293934
Anne in Duitsland schreef:Goed, dank je! Ze is al weer helemaal de oude. Botten kraken kost nog wel wat moeite, en ik vind ook dat ze nog wat uit d'r bekkie stinkt, dus de komende dagen krijgt ze gemalen bot. Maar verder is ze gewoon weer haar gekke boxerzelf!
Helemaal top ! ;)
Door - pien -
#3293947
Anne in Duitsland schreef:Goed, dank je! Ze is al weer helemaal de oude. Botten kraken kost nog wel wat moeite, en ik vind ook dat ze nog wat uit d'r bekkie stinkt, dus de komende dagen krijgt ze gemalen bot. Maar verder is ze gewoon weer haar gekke boxerzelf!
Fijn dat het weer beter gaat met haar :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3296682
Waarom waait het zo hard wanneer de temperatuur verder lekker is? Nu kon ik alsnog niet buiten zitten omdat ik bijna wegwaaide in mijn afgesloten tuin ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door