Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3199341
Pauline schreef:Mijn waarom-vraag is heel egoïstisch.... :-[ :-[ :-[ En slaat nergens op...... En er is zelfs geen antwoord op, da's denk ik niet de bedoeling in deze topic.

Waarom moest Joep een hernia krijgen?? De dag ervoor hadden we nog ruim 10 km gelopen...., waarom Joep?

En dan voel ik me zo egoïstisch en slecht.... :-\ :-[ Lijkt wel alsof een andere hond het wel mag krijgen, maar zo bedoel ik het niet....
Om mezelf recht te zetten als dit soort vragen opborrelen vraag ik mezelf er altijd meteen achteraan of ik liever had gehad dat 1 van mijn andere honden het had gekregen.....of nog bouter...waarom niet? Dus om het waarom...omdat het leven soms big sucks en het verder ook geen krentenbol is.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3199343
Angelique schreef:Om mezelf recht te zetten als dit soort vragen opborrelen vraag ik mezelf er altijd meteen achteraan of ik liever had gehad dat 1 van mijn andere honden het had gekregen.....of nog bouter...waarom niet? Dus om het waarom...omdat het leven soms big sucks en het verder ook geen krentenbol is.
:-* Zo beiden benen weer op de grond. Dank je!!!

En ik "weet" ook dat het Joep "moest" overkomen, gewoon.... omdat Joep het aankan. Omdat Joep, 100% Joep is gebleven en nog elke seconde van het leven geniet. Dat moet je ook maar kunnen.....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3199346
Waarom mensen denken dat ik nu al weer een andere bull wil
Gister al een berichtje gekregen van iemand die had gehoord dat onze reu was overleden en nog wel een reu ter herplaatsing had, en nu net nog 1...
Ik ben beleefd gebleven.....
Door smulpaap
#3199369
constance.blokzijl schreef:Waarom mensen denken dat ik nu al weer een andere bull wil Afbeelding
Gister al een berichtje gekregen van iemand die had gehoord dat onze reu was overleden en nog wel een reu ter herplaatsing had, en nu net nog 1...
Ik ben beleefd gebleven.....
Tja er zijn nu eenmaal mensen die denken dat jij net zo denkt als zij
En blijkbaar even vergeten dat sommige mensen eerst de dood van hun dierbare hond rustig willen verwerken
En dat dat voor een mogelijke nieuwe hond ook weleens beter kan zijn
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3199371
smulpaap schreef:
Tja er zijn nu eenmaal mensen die denken dat jij net zo denkt als zij
En blijkbaar even vergeten dat sommige mensen eerst de dood van hun dierbare hond rustig willen verwerken
En dat dat voor een mogelijke nieuwe hond ook weleens beter kan zijn
Maar waarom aanbieden? Als ik al een andere hond wil dan bepaal ik toch zelf wat het wordt? Herplaatser of pup? En als ik een herplaatser wil zal ik dat wel kenbaar maken...

Ik kreeg nu ook nog een nare bijsmaak dat de hond zo in de aanbieding werd gegooid, afgezien van het feit dat ik nog even geen ander wil....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3199377
constance.blokzijl schreef:Waarom mensen denken dat ik nu al weer een andere bull wil Afbeelding
Gister al een berichtje gekregen van iemand die had gehoord dat onze reu was overleden en nog wel een reu ter herplaatsing had, en nu net nog 1...
Ik ben beleefd gebleven.....

Gewoon negeren :(
Door smulpaap
#3199381
constance.blokzijl schreef:Maar waarom aanbieden? Als ik al een andere hond wil dan bepaal ik toch zelf wat het wordt? Herplaatser of pup? En als ik een herplaatser wil zal ik dat wel kenbaar maken...

Ik kreeg nu ook nog een nare bijsmaak dat de hond zo in de aanbieding werd gegooid, afgezien van het feit dat ik nog even geen ander wil....
Ach ja , het valt te proberen . En als je ook nog niet zo stevig in je schoenen staat , dan moet je nog oppassen ook
En idd je bepaalt toch zelf wel of het een pup of herplaatser gaat worden
Ik heb het ook weleens gehad hoor , ik ben hier in de buurt het ""hondenvrouwtje "" stond er een vent voor de deur , ik kende hem niet
Dag mevrouw ik heb gehoord dat u honden opvangt en dat er nu eentje is overleden .... heeft u ruimte
Nou nee dus
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door