Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3199546
Lizzy schreef:Tja. Toeval of niet? Ik heb ze niet hoeven strikken onderweg.... (op de nieuwe manier gestrikt).
Dat zou wel een simpele oplossing zijn, mooi!

Zie nu wel voor mij dat Lizzy met puntje van de tong uit de mond een veter zit vast te maken, zwaar nadenkend. :biggrin2:
Sorry. :sofa:

Wel een leuk topic opverigens en dan vind ik vooral de simpele waarom vragen wel leuk.
De zware laat ik voor mijzelf maar achterwege.
Nog eentje, waarom kent Charlie veel commando's zo supergoed, maar bij schudden stelt hij het altijd uit tot hij in mijn halletje staat. ::)
Door lianneke
#3199552
[quote="Diego"]Waarom komen er zo snel gaten in mijn sokken en kruipt mijn onderbroek vaak daar waar hij niet fijn zit. :D[/quote

Dat he , van die onderbroeken, om gek van te worden! Heb tig merken geprobeerd, tot heule dure aan toe.
Maar die van de Lidl, belachelijke goedkoop, heb ik geen probleem mee. Als ze ze weer hebben sla ik meteen in!
Door Suzanne
#3199555
Kim_S schreef:Waarom wil niemand ons huis kopen? :???:
DAT zou je wellicht nog aan een makelaar kunnen vragen! ;-)
Er zijn van die bureau's die tips geven maar soms werkt nadenken ;-)
Niet al te veel foto's, persoonlijke dingen, niets zichtbaars van honden/huisdieren, verse bloemen bij bezichtiging, appeltaart bakken (jawel, het werkt), zorgen dat er koffie pruttelt. Een opgeruimd, schoon en net huis, zichtbare gebreken verhelpen.. soms moet je er wat geld tegenaan smijten ;-)

Suzanne
Door tt-tjes
#3199559
Lizzy schreef:Tja. Toeval of niet? Ik heb ze niet hoeven strikken onderweg.... (op de nieuwe manier gestrikt).
Anne in Duitsland schreef:
Nee, geen toeval. Het werkt echt! Ook zonder dubbele knoop. :D
Nee, ik ben zo blij. Moet wel denken als ik ze strik, maar dat is gewenning denk ik.
Door Anne in Zweden
#3199566
tt-tjes schreef:Nee, ik ben zo blij. Moet wel denken als ik ze strik, maar dat is gewenning denk ik.
Klopt. De oude methode zit er natuurlijk ook al ingeramd sinds onze vroegste jeugd! :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3199576
Lizzy schreef:;D ;D ;D

Maar waarom nemen ze zo goed water op?

Omdat dat nou eenmaal een eigenschap van katoen is. Daarom zijn je theedoeken ook van katoen. :P
Door lianneke
#3199580
Diego schreef:Dank je voor de tip Lianneke Inderdaad om gek van te worden.
Ik ren nu naar de Lidl... :D
Het zijn die van zes in een pakje :D
Door TomsBorders
#3199590
Angelique schreef:Omdat dat nou eenmaal een eigenschap van katoen is. Daarom zijn je theedoeken ook van katoen. :P
jup, katoen is een cellulose vezel, dat is een polymeer bestaande uit meerdere glucose eenheden (glucose = suiker, = oplosbaar in thee = goed water oplosbaar). Daarnaast zijn de vezels hol en in staat het vocht op te nemen in holte. Vanaf Acryl door naar polyamides tot aan polyester wordt het steeds slechter water opneembaar (daarentegen wel weer beter vet opneembaar door de hydrofobe eigenschappen). Van die blauwe doekjes zijn bicomponent vezels met polyamide voor het vocht en polyester voor het vet op te nemen met nog een aparte vorm om extra op te nemen (hoog oppervlakte)
Door Siberienne
#3199596
Ruby/Billy schreef:Sterkte met de onzekerheid.

Ik zit in het zelfde schuitje met het verschil dat ons wel is verteld wanneer we "eruit" liggen, vanaf 18 juni.
Ze hadden het zo goed bedacht, ons bedrijf stopt ermee en de werknemers worden overgenomen door TSN, tja een week later nadat ze alles in werking hadden gezet kwam naar buiten dat TSN in zwaar weer zit.
Nu is het voor ons ook afwachten of we worden overgenomen door een ander of op straat staan.

Net alsof onze cliënten geen hulp meer nodig hebben vanaf 18 juni :-\

Mijn waarom is dan ook: waarom wordt er door de "hoge heren" eerst gedaan en dan pas gedacht?
Allebei heel veel sterkte met de onzekerheid

En wat betreft dat laatste: +1 ...

Ik heb ooit een boek gehad 'alles is anders in de zorg' en bedenk nu af en toe 'dat klopt, en zo raar, je verzint het niet.....
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3199607
TomsBorders schreef:jup, katoen is een cellulose vezel, dat is een polymeer bestaande uit meerdere glucose eenheden (glucose = suiker, = oplosbaar in thee = goed water oplosbaar). Daarnaast zijn de vezels hol en in staat het vocht op te nemen in holte. Vanaf Acryl door naar polyamides tot aan polyester wordt het steeds slechter water opneembaar (daarentegen wel weer beter vet opneembaar door de hydrofobe eigenschappen). Van die blauwe doekjes zijn bicomponent vezels met polyamide voor het vocht en polyester voor het vet op te nemen met nog een aparte vorm om extra op te nemen (hoog oppervlakte)
;D hier moest ik echt hardop om lachen
Door Lizzy
#3199608
TomsBorders schreef:jup, katoen is een cellulose vezel, dat is een polymeer bestaande uit meerdere glucose eenheden (glucose = suiker, = oplosbaar in thee = goed water oplosbaar). Daarnaast zijn de vezels hol en in staat het vocht op te nemen in holte. Vanaf Acryl door naar polyamides tot aan polyester wordt het steeds slechter water opneembaar (daarentegen wel weer beter vet opneembaar door de hydrofobe eigenschappen). Van die blauwe doekjes zijn bicomponent vezels met polyamide voor het vocht en polyester voor het vet op te nemen met nog een aparte vorm om extra op te nemen (hoog oppervlakte)
Hier hebben we wat aan Tom ;D ;D ;D ;D
Door Lida. S
#3199651
Dit topic doet me denken aan een moment van jaren geleden. Ik zat in de tram en een paar plaatsen voor mij zat een vrouw met haar zoontje. 4,5, 6, 7 jaar oud, geen idee, ik heb geen verstand van kinderen. Het jochie vroeg: "mamma, waarom ...." en er kwam een onmogelijke vraag, maar mamma gaf antwoord, en weer: "mamma waarom...." en weer gaf mamma uitleg. Zo ging het een tijdje door. De ene moeilijke vraag na de andere. Ik denk dat het jochie wel 20 vragen had gesteld aan zijn moeder. En moeder gaf geduldig antwoord. Iedereen in de tram was stil en luisterde geamuseerd mee en bewonderde de creativiteit en het geduld waarmee de moeder antwoordde. Uiteindelijk kwam er werkelijk een absoluut onmogelijke vraag, waarop mamma dus moest antwoorden: "dat weet mamma niet". Waarop het jochie verongelijkt reageerde met: "jij weet ook nooit iets". Een lachsalvo ging door de tram.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3199653
TomsBorders schreef:jup, katoen is een cellulose vezel, dat is een polymeer bestaande uit meerdere glucose eenheden (glucose = suiker, = oplosbaar in thee = goed water oplosbaar). Daarnaast zijn de vezels hol en in staat het vocht op te nemen in holte. Vanaf Acryl door naar polyamides tot aan polyester wordt het steeds slechter water opneembaar (daarentegen wel weer beter vet opneembaar door de hydrofobe eigenschappen). Van die blauwe doekjes zijn bicomponent vezels met polyamide voor het vocht en polyester voor het vet op te nemen met nog een aparte vorm om extra op te nemen (hoog oppervlakte)
Waarom weet Tom overal wel wat van?







de vraag waarom Tom nog single is, is hiermee misschien wel beantwoord ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door