Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3199847
Els&Flow schreef:Waarom laat een mevrouw 4 kleine chiwafwafs los als ze mij aan ziet komen met 2 grote labradors aan de lijn? En waarom zegt ze dan ook nog: ik laat ze maar los anders hou ik ze misschien niet.
Ja erg fijn zoiets . Ik kan ook 100 keer uitleggen dat ik Amber niet geschikt vind om met zulke kleine hondjes te laten spelen
Ja maar ze doen niks hoor mevrouw . Nee , Amber ook niet . Maar stel dat ze te lomp wordt en ze komt op uw hondje terecht
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben , meestal snappen ze het dan gelukkig wel .
Hier in de buurt is jaren geleden een JRT -pup van 3,5 maand overleden . Er kwam een Golden aan en die speelde ook veel te lomp
Kwam dus ook bovenop de pup terecht
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3199872
keetje schreef:Ook bullterrier haartjes hebben die nare bijkomstigheid. Ik moet ze er met een pincet uittrekken, zo diep kruipen ze.
Oh echt he; auwwwww!!
Gebruikersavatar
Door May Linn
#3200035
Lizzy schreef:Daarom Saskia, daarom :biggrin2:

Helaas, veter-truc heeft vandaag niet geholpen..... :-\

Ik heb wel een nieuwe waarom-vraag. Waarom kruipen Dalmatier haartjes steeds in het eelt van mijn voeten en voelt dat aan alsof ik een splinter van staal in mijn voet heb zitten? (ik moet echt stoppen met lopen om 'm eruit te halen!).
Ik geloof dat ik het prima vind niet te weten waarom ik daar geen last van heb :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3200042
Anne in Duitsland schreef:Omdat je ze verkeerd knoopt. Serieus. Ik zal even kijken of ik het filmpje kan vinden waar de juiste manier op staat. Het gaat erom dat je de strik die je normaal gesproken over de andere strik heen legt en er dan doorheen haalt, onder die andere strik moet leggen en hem dan erdoorheen moet halen. Het is even wennen, maar als je je veters op deze manier leert strikken, gaan ze nooit meer los. #ervaringsdeskundige
En nu ga je dus met je schoenen aan naar bed :biggrin2: :biggrin2:

Mijn veters gaan ook altijd los maar met dubbele knoop blijven ze wel zitten. En zit ik eenmaal weer thuis tien minuten te peuteren voor ze weer los gaan. Volgens manlief laten ze los omdat ze tegenwoordig van kunststof zijn, die glijden gemakkelijk. Vroeger had je katoenen veters die deden dat niet.
Gebruikersavatar
Door pike
#3200044
Els&Flow schreef:Waarom laat een mevrouw 4 kleine chiwafwafs los als ze mij aan ziet komen met 2 grote labradors aan de lijn? En waarom zegt ze dan ook nog: ik laat ze maar los anders hou ik ze misschien niet.
;D ;D wat een giller!
Door hannabelgje
#3200046
EliScooby schreef:Oh, en nog een waarom: Waarom abonneert Tapatalk je direct op elk topic waar je in reageert?!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Hele goede vraag! Ik vind het zoooo irritant!!
Waarom moet je voor een nieuwe baan eerst op zo'n zenuwslopend gesprek?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3200047
hannabelgje schreef:Hele goede vraag! Ik vind het zoooo irritant!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Kun je gewoon uitzetten. Ga naar het Tapatalk beginscherm, klik op 'mij' linksonder, daarna op push notifications, Forum & Blogger specific setting, klik op je naam en zet uit.
#3200050
pluk schreef:
Kun je gewoon uitzetten. Ga naar het Tapatalk beginscherm, klik op 'mij' linksonder, daarna op push notifications, Forum & Blogger specific setting, klik op je naam en zet uit.
Staat er bij mij beslist niet tussen....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3200060
pluk schreef:Andere versie misschien? Ik heb 5.6.2
Heb je verder wel alle vinkjes bij instellingen en push berichten uit staan?
Allemaal! Ik heb zelfs in de instellingen bij applicatie's de meldingen uit moeten zetten, omdat er anders toch nog meldingen bleven komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3200103
Els&Flow schreef:Waarom laat een mevrouw 4 kleine chiwafwafs los als ze mij aan ziet komen met 2 grote labradors aan de lijn? En waarom zegt ze dan ook nog: ik laat ze maar los anders hou ik ze misschien niet.
:2funny: :2funny: :2funny:
Denk je alles al meegemaakt te hebben...
Door Lil
#3200110
Kaio schreef:Waarom draait dat beddegoed altijd inelkaar in de droger? >:(
+ 1 >:(

Hoewel het tegenwoordig minder snel gebeurd in deze droger, maar het gebeurd soms toch nog.
Gebruikersavatar
Door cath
#3200111
Kaio schreef:Waarom draait dat beddegoed altijd inelkaar in de droger? >:(
Ja, dat vind ik zooo vervelend he.
Mijn vorige Miele had dat niet!
De nieuwe Miele heeft een grotere trommel en alles draait in mekaar >:(
Ben er helemaal niet blij mee.
Door jasmijn
#3200232
Waarom kan haku 3 keer zonder problemen het trapje op en af van de glijbaan in de speeltuin maar is het de 4de keer onmogelijk en dood eng :???:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door