Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3202237
Kaio schreef:oo die hebben ze ook, dat is fijn, een abo nl. zit je in een jaar tijd al over dat bedrag en krijg je "te veel". met een schijfjes versie kan er weer een paar jaar vooruit. Ik heb nog euh. versie 3.6 ::)

Ik had nog helemaal geen lightroom. Wel andere bewerkpakketten, maar het haalde het allemaal net niet, dus bij deze. Voor knutselwerk gebruik ik een 3versies geleden hele nieuwe paint shop pro en dan heb ik ook nog een heel weinig gebruikte photoshop elements liggen. Dus een abo op de grote photoshop was voor mij ook "too much". En idd daarbij, als ik van die abo afwil, ben ik ook programma af en nu kan ik jaren vooruit.
Door BusKay
#3202239
Angelique schreef:Ik had nog helemaal geen lightroom. Wel andere bewerkpakketten, maar het haalde het allemaal net niet, dus bij deze. Voor knutselwerk gebruik ik een 3versies geleden hele nieuwe paint shop pro en dan heb ik ook nog een heel weinig gebruikte photoshop elements liggen. Dus een abo op de grote photoshop was voor mij ook "too much". En idd daarbij, als ik van die abo afwil, ben ik ook programma af en nu kan ik jaren vooruit.
HDR is fraai Angelique...
Van iets bestaands krijg je dan dit...

Afbeelding

of dit..

Afbeelding
#3202262
Even bij Hilje geweest om mijn vleesjes te halen, met alle bestellingen die ik gedaan heb kom ik nu de zomer wel door, denk ik...
Oh, en ik heb meneer Anne de hand geschud
En dus een glimp (lees wat oortjes) gezien in de grote camper....
En natuurlijk niet te vergeten, Winston geknuffeld, de grote reus.....
Nu overal ff vriezerruimte bietsen haha, ik geloof dat de haaskarkas weer uit logeren gaat, deze keer bij mijn schoonouders... De buurman heeft het vriezertje al naar broerlief gedaan, maar de haas pas niet meer
Door hannabelgje
#3202337
Met mijn nichtjes naar de film Deadpool geweest. Wat een ontzettend grove film! En dan zitten er allemaal van die kindjes onder de 10 jaar in de zaal Ik vond het een geweldige film, maar voor ik er met kleine kindjes naar toe ging... ik hoop maar dat ze de helft van de grapjes niet begrepen hebben.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3202376
Vanmiddag heerlijk door Groningen gestruind, lekkere dingen gekocht en genoten van het mooie weer en de gezellige sfeer. Zo af en toe is het best leuk om onder je steen vandaan te komen. :biggrin2:

Was wel helemaal gesloopt, de conditie is nog niet je van het. :D
Door tessa
#3202501
Yeeeee, mijn Delphi, zelf gefokte teefje van 21 maanden is gisteren beste teef geworden op de show in Groningen, het was haar eerste keer, ik houd niet zo van shows en ga eigenlijk alleen om mijn kwalificatie te halen dus dat ze beste teef werd had ik nooit verwacht want er was veel concurrentie :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3202533
eelke schreef:Net 5 kilo bergs bos varken besteld. Leuk, daar lopen we altijd langs met de honden :)
Vertel daar eens wat meer over. Ik kom zelden tot nooit in het bos, maar dat klinkt ook wel als iets voor ons.
Door eelke
#3202537
koekje schreef:Tnx! Die kende ik nog niet en is ook nog eens vlakbij, ongeveer de straat uitfietsen en dan rechtdoor blijven gaan. Is het naast het Appeltje?
In dezelfde straat, stukje voorbij de stayokay
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3202540
tessa schreef:Yeeeee, mijn Delphi, zelf gefokte teefje van 21 maanden is gisteren beste teef geworden op de show in Groningen, het was haar eerste keer, ik houd niet zo van shows en ga eigenlijk alleen om mijn kwalificatie te halen dus dat ze beste teef werd had ik nooit verwacht want er was veel concurrentie :D

Altijd leuk! Gefeliciteerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door