Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3343202
-Annemarie- schreef:Lekker, gebakken aardappels!

Wij hadden een zeer pittig uitgevallen curry van tofu en boontjes. Fijn, met deze temperatuur. :P
Slaai bij.
Lekker warm ook, naast de Aga ;D ;D ;D

Pittig is inderdaad lekker met deze temperaturen, kun je nóg beter van zweten :D

Vanavond eten we andijviestamppot. Met gebakken oesterzwammen.
Door El_Kato
#3343332
eelke schreef:Inspiratie opgedaan hier dus ik ga lekker pizza op de bbq bakken.
Whaahahaha ik wil ook ;D Oooh damn zit in de ikwilhetikwilhetikwilhet modus en dat is nooit goed voor het objectieve denkvermogen ::)

Maare maak je ook zelf deeg, zo ja volgens welk recept :) Enne wat is je favo beleg?
Door eelke
#3343333
El_Kato schreef:Whaahahaha ik wil ook ;D Oooh damn zit in de ikwilhetikwilhetikwilhet modus en dat is nooit goed voor het objectieve denkvermogen ::)

Maare maak je ook zelf deeg, zo ja volgens welk recept :) Enne wat is je favo beleg?
Nou onze oven is stuk dus ik heb ze lang niet kunnen bakken. Vanavond met champignons, rode ui en rauwe ham. En rucola. Ik heb gewoon zo'n pak koopmansmix... voor nu nog even het makkelijkst.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3343473
Goed gevulde maaltijd salade (AH recept..... na de vraag van Tamar wat er allemaal in zit, zegt ze doodleuk:’ Oh dat is die kant en klare salade die ik ook wel eens bij de AH koop.’) :o ......
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343554
Ik maak vanavond halloumi-frietjes. :g: Uit het kookboek 'de flexitariër' van Jo Pratt. Ben benieuwd! Het is mooi weer dus de friteuse gaat lekker naar buiten. ;)
Halloumi is op de bbq trouwens ook heel lekker. Dunne plakken snijden, en dan op het gietijzeren rooster mooi grillen. Het oog wil ook wat hè. ;D
Bij de frietjes een andijviesalade met kerrie en walnoten.
Door Lizzy
#3343573
Charlie Angel schreef:Je favoriet Lizzy. :biggrin2:

Hier vandaag een roerbak van gemengde groente met kip en kruiden. Beetje zelfgemaakte knoflooksaus erbij.
Yup :biggrin2:
Je begrijpt wel dat ik mijn bordje vooral vol schep met aardappeltjes en slaai :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door