Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3456713
Siberienne schreef: za 11 feb 2023, 23:38 Uit eten geweest bij de Libanees in Noorwegen waarbij de ober ineens Nederland tegen ons begon te praten :biggrin2:

Mezze gegeten = heerlijk!
Dat verwacht je ook niet, hè? ;D
Mezze is ook lekker!

Ik had vandaag paprikasoep met zoete aardappel en Griekse joghurt. Knoflookbroodje uit de oven erbij.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3456740
Lizzy schreef: ma 13 feb 2023, 18:09 De kaasfondue was Goddddelijk! Vanavond pittige koriander eieren met kerrierijst.
Oohw, kaasfondue is zo lekker! Dat moet ik binnenkort ook maar weer eens maken!

Vandaag had ik linguine met prei, ui, knoflook, room, tuinkers, gerookte zalm en geroosterde pittenmix.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3456769
Salade met quinoa, geroosterde biet en rode ui, appel, geitenkaas, met honing gekarameliseerde walnoten en een balsamicodressing

En een hartjestompouce toe.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3456770

Sonja schreef:Salade met quinoa, geroosterde biet en rode ui, appel, geitenkaas, met honing gekarameliseerde walnoten en een balsamicodressing

En een hartjestompouce toe.
Die laatste maakt het mooi af. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3456800
De grote gele M met mijn buurjongens. Van verlegen kereltjes durfen ze nu te vragen of ze met mij naar de mac mochten. Zo leuk! Ze moesten even loskomen, maar toen kletsten ze er vrolijk op los en op weg naar huis hebben we keihard met Ed Sheeran meegezongen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3456803
Vandaag roerbak van in dunne plakjes gesneden paarse wortel, rode ui en prei. Wat kerriepoeder meegebakken. Geitengrillkaas in stukjes gesneden en gegrilld. Sausje gemaakt van joghurt, citroensap en -rasp, knoflook, peterselie en honing. Pitabroodjes hiermee gevuld.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3456843
Hier een lekker visje met panna cotta na gehad bij het postkantoor in Heerenveen :-)
Daarbij fijn bijgekletst met oud collega en plannen gemaakt voor de toekomst qua werken :biggrin2: Nu kijken of we dat inderdaad rond kunnen krijgen zoals we voor ogen hebben :cool: Na afloop vroeg de gastheer nog of het een uitgesteld valentijnsdiner was ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door