Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3362954
Ja, dat is tot daar aan toe. Maar hij mauwt de hele tijd aan tafel :-X
Ik heb de hele dag gekakel en gejengel aan mijn hoofd en tijdens het eten wil ik dat iedereen eten in zijn mond schuift en mij dat ook in alle rust laat doen.
Door src_esther
#3362960
koekje schreef:Ja, dat is tot daar aan toe. Maar hij mauwt de hele tijd aan tafel :-X
Ik heb de hele dag gekakel en gejengel aan mijn hoofd en tijdens het eten wil ik dat iedereen eten in zijn mond schuift en mij dat ook in alle rust laat doen.
Misschien gewoon zeggen? En dan verder niet luisteren en niet reageren? Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3362961
Dat is ook weer zo ongastvrij. En niet aardig. Het is ook niet dat mensen helemaal niets mogen zeggen. Maar dat overloze gemauw over dingen die me toch niets interesseren...
Door src_esther
#3362966
koekje schreef:Dat is ook weer zo ongastvrij. En niet aardig. Het is ook niet dat mensen helemaal niets mogen zeggen. Maar dat overloze gemauw over dingen die me toch niets interesseren...
Ik bedoelde dus alleen het momentje van de dag aan tafel... Of is het enkel een eetgast?
Door Lizzy
#3362986
koekje schreef:Ja, dat is tot daar aan toe. Maar hij mauwt de hele tijd aan tafel :-X
Ik heb de hele dag gekakel en gejengel aan mijn hoofd en tijdens het eten wil ik dat iedereen eten in zijn mond schuift en mij dat ook in alle rust laat doen.
Lekker dan :-X . Ja, zeg maar eens beleeft en vriendelijk dat iemand zijn snater moet houden :biggrin2:

Wij eten vanavond spinazie. Met aardappeltjes. Ik denk dat ik voor Leo wat dooie kabeljauw erbij doe (met wat mosterdsaus) en voor mezelf falafel.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3363108
-Saskia- schreef:Nou, ik had heel gezond een bakje pretzels, wat mini frikandellen en koekjes als diner. :cool:

Ben er weer. ;D
Toch fijn dat je je culinaire hoogstandjes weer met ons deelt! :biggrin2:

Hier vanavond boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst. Het is er weer voor!
Door Too
#3363153
- pien - schreef:Gister boerenkool, met kikkererwten, citroen en pasta.
Vanavond pasta met zelfgemaakte winterposteleinpesto. En nog een groente erbij.

Vertel : boerenkool met citroen... klinkt goed, heb je een recept?




Gister : spruiten met kip
Vandaag : zuurkool of spruiten met makreel ( of chips ::) )
Door - pien -
#3363162
Too schreef:Vertel : boerenkool met citroen... klinkt goed, heb je een recept?




Gister : spruiten met kip
Vandaag : zuurkool of spruiten met makreel ( of chips ::) )
Ben je nou nog niet door die spruiten heen ;D

https://www.dehippevegetarier.nl/vegeta ... -palmkool/
Werkt ook met boerenkool :D
Nog een tip om boerenkool handig van de steel te krijgen: bossenboerenkool wassen, invriezen, als je wil gaan eten uit de vriezer halen, op de zak stampen met het heft van een mes of een deegroller of je vuisten :biggrin2: en hopla, je boerenkool is klaar voor gebruik!
Door Siberienne
#3363166
Vanmorgen kruidige appeltaart gebakken, lunch omelet met gecaramelliseerde ui en parmesan, lauwwarme salade met champi en tomaat uit de oven.
Vanavond vis lasagne met prei etc.

((((Koken is leuker dan al die andere (administratie) klusjes en strijken enzo....))))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door