Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3456081
Vandaag een nieuw receptje geprobeerd: Gegrillde groentespiesjes (courgette, paprika, cocktailtomaatjes kort gemarineerd in olie met o.a. chilipeperstukjes ), gegrilde kalfsleverspiesjes en gebakken aardappelschijfjes met stukjes ui en oregano. Daar had nog pancetta bijgemoeten maar die kon ik hier helaas niet krijgen. Dan maar zonder. Maar het viel erg in de smaak moet ik zeggen. Receptje blijft bewaard.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3456087
Gisteravond kaasfondu met een lieve vriendin. Was zo gezellig en lekker.

Vanavond spruitjes met knoflook aardappeltjes.

Nina had gisteren zoete aardappel met kikkererwten, bloemkool en ei. Vanavond krijgt ze zoete aardappel met witlof en los erbij pruimenmoes.
Door Siberienne
#3456098
Kaela schreef: zo 22 jan 2023, 06:33 Gisteravond kaasfondu met een lieve vriendin. Was zo gezellig en lekker.

Vanavond spruitjes met knoflook aardappeltjes.

Nina had gisteren zoete aardappel met kikkererwten, bloemkool en ei. Vanavond krijgt ze zoete aardappel met witlof en los erbij pruimenmoes.
Moet die lang meepruttelen, zo’n lieve vriendin? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Gisteren een visburger, zoete aardappel uit de oven en gegrilde broccoli, tomaat en paprika. Toe fruit met slagroom en hagelslag.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3456099
Siberienne schreef: zo 22 jan 2023, 09:31 Moet die lang meepruttelen, zo’n lieve vriendin? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Gisteren een visburger, zoete aardappel uit de oven en gegrilde broccoli, tomaat en paprika. Toe fruit met slagroom en hagelslag.
Waaaaahahaha ja best wel. Moet wel goed gaar he :cool:
Door Too
#3456288
Siberienne schreef: zo 22 jan 2023, 09:31 Moet die lang meepruttelen, zo’n lieve vriendin? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
;D

Zoete aardappel, courgette en paprika in&uit de oven met kikkererwten.
Daar blijft vast meer dan genoeg van over voor lunch of morgenavond
Door Too
#3456336
Dat klinkt wel heel erg lekker Sonja


Mijne was ook zonder kikkererwten erg lekker ;D
vanavond herkansen mèt

Kikkererwten, linzen,kidneybonen, pasta, knoflook, gember het is er allemaal áltijd en vaak teveel tot het ineens op blijkt te zijn ::)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3456358
Too schreef: wo 01 feb 2023, 12:25 Dat klinkt wel heel erg lekker Sonja
Het smaakte eigenlijk beter dan ik had verwacht. ;D
En omdat ik nog wat cavolo nero over had, heb ik daar vandaag caldo verde van gemaakt.
Door Too
#3456635
Heel neutraal ;D ;D

Het idee was prima maar wegens grote trek ging t snelsnelsnel&zonder nadenken en werd het precies dit: diepvriesspinaziezalmpasta zonder niks.
Door Tanna
#3456643
Ik had nog een grote rode paprika en een enorme bataat, precies genoeg voor 2 personen. In stukjes gesneden en met plakjes aardappel en twee theelepels harissa een paar minuten in olijfolie bakken in de instant pot, daarna wat water erbij en een frummel vegetarisch bouillonblokje. Stoommandje met diepvrieszalm op een stukje alufolie op de groente gezet en op de slow cook stand laten pruttelen, geen omkijken meer naar. Heerlijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door