Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3439061
Gisteren bietjes en een pluimfeestburger van de vega slager en aardappeltjes. Jus gemaakt met uitje. Vandaag broccolisoep met broodjes. Voor Leo maak ik wat zalmsalade. Zelf neem ik een omeletje.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3439062
Gisteren had ik lekkere dingetjes van de Toko, 's middags geluncht bij Pavarotti in het Stadshart in Z'meer. Heerlijk, antipasti. Was wel weer een leuk.
Vanavond gewoon een boterham, dat doen we meestal op maandag.
Door Anneloog
#3439068
Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3439073
Anneloog schreef:Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ziet er lekker uit :D ….
Door Lizzy
#3439074
Anneloog schreef: ma 31 jan 2022, 15:37 Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ziet er prachtig uit! Lekker!
Door - pien -
#3439078
Anneloog schreef: ma 31 jan 2022, 15:37 Als lunch had ik Japanse ramen gemaakt met ei en gerookte kip paksoi Udon noodles bosui en een cayennepeper in dunne ringetjes. De bouillon was kippenbouillon met wat spekblokjes, shitake, peper gember en knoflook, donkere sojasaus en beetje worchestersaus en afgemaakt met misopasta.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ha, daar is weer een foto van lekkers! Leuk!
Het klinkt heerlijk :D
Ik had broccoli met knapperige tofu met Aziatische saus (knoflook en gember, geraspt, met lichte sojasaus, rijstazijn en wat water, gebonden met maïzena) en over de broccoli wat sesamolie en sesamzaadjes.

Wat is een cayennepeper? Ik ken het alleen uit een potje :???:
Door Anneloog
#3439095
- pien - schreef: Ha, daar is weer een foto van lekkers! Leuk!
Het klinkt heerlijk :D
Ik had broccoli met knapperige tofu met Aziatische saus (knoflook en gember, geraspt, met lichte sojasaus, rijstazijn en wat water, gebonden met maïzena) en over de broccoli wat sesamolie en sesamzaadjes.

Wat is een cayennepeper? Ik ken het alleen uit een potje :???:
Cayennepeper ziet er gelijk uit als een rode chilipeper maar stukken pittiger. Wij vinden ze heerlijk.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door