Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3364300
Spaghetti met boter en gebakken oesterzwammen en geraspte parmesan
Daarbij veldsla met appel, peer, rode en gele biet, bleekselderij, geroosterde pompoenpitten en pistachenoten

(((Blij om weer kookzin en honger te hebben)))
Door Lizzy
#3364346
Wij eten vanavond Sushi. Ik vega, Leo met rauwe vis. Ik heb ook nog hartige taart over. Met salade. Verder oliebollen, toast met kaasjes en gewoon lekker hapjes.
Door src_esther
#3364432
fransbulletje schreef:Stampot boerenkool
Dat hadden we zaterdag met geconfijte rode ui, spekjes en rundersaucijzen.
Gisteren bleekselderij/veldsla-blauwekaas-slaai, mosterdpuree, worteltjes met steranijs, savooiekool en runderstoof - mét verse zilveruitjes :yeah:, jammer dat ze zo slecht verkrijgbaar zijn - alles à la Gordon Ramsay (100% Ramsay). De runderstoof had ik zaterdag gemaakt en toen korter laten pruttelen zodat het zondag op zijn lekkerst zou zijn. Vandaag de restjes, gisteren was het lekkerder behalve de worteltjes die waren vandaag superbe.
Morgen paddestoelen-kip-risotto à la /me (wat inhoud: een samenraapsel uit meerdere recepten). :dribble:
En dan overmorgen waarschijnlijk spruitjesstamppot à la Uit Pauline's Keuken. (Gut ik blijk spruitjes best lekker te vinden... ;) )
Voor vanavond zijn er nog oliebollen... :zoekt-bom-volle-smile:
Door Elf
#3364488
Vergeten om te denken aan het eten van vanavond. Maar gelukkig nog van alles in huis om pastasaus te maken. Cherrytomaatjes en trostomaten met knoflook geroosterd in de oven. Ui gebakken, paprika’s en courgette erbij met gerookt paprikapoeder en tijm. Lekker laten pruttelen en de tomaten erbij. Wat chilipeper erbij. Was lekker, met pasta en kaas
#3364491
Elf schreef:Vergeten om te denken aan het eten van vanavond. Maar gelukkig nog van alles in huis om pastasaus te maken. Cherrytomaatjes en trostomaten met knoflook geroosterd in de oven. Ui gebakken, paprika’s en courgette erbij met gerookt paprikapoeder en tijm. Lekker laten pruttelen en de tomaten erbij. Wat chilipeper erbij. Was lekker, met pasta en kaas
Klinkt ook heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door