Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334818
Ik zou vanavond sushi gaan eten, maar eerst melde mijn vriendin zich ziek en nu lig ik ook alles behalve fit op de bank. Dus dat gaat iets heel anders worden vanavond.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3334861
Het was hier verre van hoogstaand: ik een maaltijdsalade van de Jumbo (best te knagen op zich). Vera knakworst (met ketchup!) en doperwten uit pot. De geitenbreiers deelden een potje vega olvarit; Fabian lust alles, maar Lennard is normaal wat kieskeuriger en vond het geweldig lekker >:(
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3334877
Lizzy schreef:Ik had deze:

Afbeelding

Ik zeg je: bij de AH laten liggen.
oh bah.. dit soort dingen loop ik al direct voorbij Lizzy.
Probeer ze eens vers van de grote supermarkt Amazing Oriental. In het koelvak, en ook in de vriezer.
Ook daar hebben ze veel vegetarische alternatieven, maar wel smakelijk. en ook daar beginnen ze al wat meer Biologische producten te verkopen. oa. tempeh en cocosmelk etc. hebben een webshop maar ook een groot filiaal op de grens van Voorburg Leidschenveen dacht ik. ;)
#3334969
Vincent eet geprakte avocado met een schijfje komkommer op roggecracker.
Mijn crackertjes dus... >:(
Meneer is nog geen anderhalf jaar oud en lust zo goed als niets op brood, maar advocado, dat lust ie... ::)
En liever dan het bordje eten dat ik voor hem gemaakt had.

Zal maar eens gaan zoeken op vega gezond broodbeleg om zelf te maken zeker? :cool:
20180315_114307.jpg
20180315_114307.jpg (2.34 MiB) 1885 keer bekeken
20180315_114311.jpg
20180315_114311.jpg (2.5 MiB) 1885 keer bekeken
Door marina
#3334979
Gisteren bloemkool trio
Voor: bloemkool soep met kerrie en fenegriek
Hoofd: pizza met bodem van bloemkool en havermout
Na: bloemkool chocolade pudding

Zeer geslaagd!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335148
Kaela schreef:Het is nationale pannenkoekendag, dus pannenkoeken in het pannenkoekenschip. Erg jammie! En totaal niet de strekking van pannenkoekendag ;D
;D ;D ;D
Hier stonden daarom ook pannekoeken op het menu (eentje met spek, eentje met kaas en eentje met appel). Eten eigenlijk nooit pannenkoeken dus nu werd onze pannekoekpan tenminste een keer gebruikt :biggrin2:
Door Lizzy
#3335197
Ik ga vanavond maar eens groenten (broccoli en prei/ui enzo) wokken en met zilvervliesrijst eten. Voor Leo wat zalm erbij. En voor mezelf weet ik het nog niet.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335572
Lizzy schreef:Ik had deze:

Afbeelding

Ik zeg je: bij de AH laten liggen.
Oh, die ken ik niet. En als ik het zo hoor gaat daar ook niet snel verandering in komen. ;D
Was het de smaak of de structuur/mondgevoel wat vies was? Of beiden? :biggrin2:


Ik maak vandaag weer eens een recept van de Lidl: Broccoli- en bloemkoolsteaks uit de oven met kaas en aardappeltjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door