Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3195747
:birthday: en :birthday:
Lizzy schreef:Ik weet niet, ik vind ze gewoon nog zo pup. Vooral Fritzi! Ohw, ze zijn echt ongelofelijk lief.....!

Nog een filmpje van het gespuis: Echt he, ze lijken gewoon ook nog zo pup omdat ze nog steeds, ondanks mijn geweldige training, nog steeds tegen me opspringen (and I love it...! :biggrin2: ).

Waarom werkt die verdomde youtubeknop bij mij niet?
Je jongste blijven denk ik altijd pup :biggrin2: (is fozzy hier ook nog steeds) Dus de manier om ze pup af te krijgen .... ;)
EN oja dat van youtube de s weghalen achter https. Dat wil bij mij wel eens werken.
Door Lizzy
#3195748
Kaio schreef::birthday: en :birthday:


Je jongste blijven denk ik altijd pup :biggrin2: (is fozzy hier ook nog steeds) Dus de manier om ze pup af te krijgen .... ;)
EN oja dat van youtube de s weghalen achter https. Dat wil bij mij wel eens werken.
Een nieuwe pup! Jaaaaaa ;D ;D ;D ;D ! Ik zou wel weer willen :biggrin2: . Leo nog even niet.... ::) :biggrin2:

Ik heb de s ook weggehaald en het werkte nog steeds niet... irritant!!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3195754


euh zoiets heb ik dus ook vaker met youtube, heeft iets te maken hoe je op je link komt, geen idee hoe de vork verder in de steel zit
jou link:

degene die ik gebruik


maar euh:Foei Leo!!!!
:boo:
:biggrin2:
Door Lizzy
#3195764
Kaio schreef:

euh zoiets heb ik dus ook vaker met youtube, heeft iets te maken hoe je op je link komt, geen idee hoe de vork verder in de steel zit
jou link:

degene die ik gebruik


maar euh:Foei Leo!!!!
:boo:
:biggrin2:
De wegen van de computer zijn ondoorgrondelijk en zelden aangenaam :-X

Ja, flauw niet? Dat betekent helaas ook dat ik geen pup uit het nestje kan aanhouden :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3195850
Lizzy schreef:De wegen van de computer zijn ondoorgrondelijk en zelden aangenaam :-X

Ja, flauw niet? Dat betekent helaas ook dat ik geen pup uit het nestje kan aanhouden :-X
Ik denk zomaar dat dat wel goed komt ;D

Van harte met het prachtige stel! Leuke filmpjes ook!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door