Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3195997
bij mij doet ie het nog steeds niet goed..... een paar seconden en dan staat het beeld weer stil, dan weer een paar seconden en dan staat het beeld weer stil..........

komt vast omdat het die zwarte is die er opstaat en niet mijn kleine witte vriendje :biggrin2:


:sofa:
#3196023
frodo quin schreef:Ik vind hem trouwens een mooie lab, hij is niet zo log als de meeste labjes tegenwoordig.
Retrievers schreef:Wou ik net zeggen, Moos ziet er goed uit. Ik zei vandaag tegen iemand dat mijn lab 3 jaar was, ze dacht dat het nog een jonkie van een jaar was.
Ik zeg 'nee, zo hoort een lab er uit te zien'. :biggrin2:
Thanks! :)

Moos wordt binnenkort ook 3.
Hij komt wel uit een (field trial) werklijn, dat scheelt ook in bouw, sommige mensen vragen zelfs of het geen kruising is omdat ze normaal toch veel dikker zijn, nee dus! >:(
Ik noem hem ook weleens het "sportmodelleke" van de labrador. :biggrin2:
#3196138
Binno schreef:Thanks! :)

Moos wordt binnenkort ook 3.
Hij komt wel uit een (field trial) werklijn, dat scheelt ook in bouw, sommige mensen vragen zelfs of het geen kruising is omdat ze normaal toch veel dikker zijn, nee dus! >:(
Ik noem hem ook weleens het "sportmodelleke" van de labrador. :biggrin2:
Kreeg zelfs van een dikke lab eigenaar te horen dat ik mijn hond mishandelde en haar te eten moest geven :tickedoff:
Tja, 750 gram Barf per dag met daarnaast nog natuurlijk gedroogde snacks is natuurlijk dierenmishandeling ::)
Tja en ik moet natuurlijk ook niet zo vaak naar het strand gaan met d'r, of naar de Veluwe.. Wordt ze alleen maar te dun van. :idiot2:

hoeveel labjes zullen wel niet 40 kg wegen, bakken vol met brokken krijgen en 3 keer 5 minuten aan de riem lopen, om van te janken :cry2:
#3196153
Retrievers schreef:Tja, 750 gram Barf per dag met daarnaast nog natuurlijk gedroogde snacks is natuurlijk dierenmishandeling ::)
Tja en ik moet natuurlijk ook niet zo vaak naar het strand gaan met d'r, of naar de Veluwe.. Wordt ze alleen maar te dun van. :idiot2:
zie je wel, schande, heeft die mens toch gelijk :P :biggrin2:
#3196159
Ja ja, jullie zijn hier de dierenmishandelaars. Hoe komen jullie er ook op, jullie honden gezonde voeding in gezonde hoeveelheden geven en hen de nodige uitdaging bieden >:( Jullie geven ze vast ook nog knuffels en gaan naar de da als ze iets mankeren, schaam jullie. Iedereen weet toch dat je een hond goedkope brok en brood mat choco moet geven, ongeveer twee keer zoveel als op de zak staat en beweging en uitdaging erg slecht is voor een hond. Een hond hoort ook minstens zo breed te zijn als hij hoog is hoor. ;) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door