Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3190205
Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
mijn knollie is na 2 weken ziek zijn weer herenigd met haar vriendinnetjes in de wei :smitten:

Gelukkig ! Weer een zorg minder :-*
Door Anne in Zweden
#3190207
Pauline schreef:Fijn Kimmekind!!! :D :D

Mijn geluksmoment: Eddies eerste sporttraining (revalidatietraject nekoperatie) ging als een speer. Gaat de goede kant weer op!!!
En ik zag deze over het hoofd! Ook fijn, Pauline! Niks aan, een man in de lappenmand!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3190230
Geluksmomentje 1: gusteren begonnen met mijn hardloop programma en mijn schenen voelen heel oke vanmorgen.

Geluksmomentje 2: ontbijt op bed krijgen en de hond niet uit hoeven laten.

Geluksmomentje 3: zo mijn beste vriendinnetje ophalen, omdat ze mij steunen wil bij een moeilijk moment.

En heel stiekem geluksmoment 4: Oscar die met een reuzesprong in mijn bed beland en mij plat knuffelt ;D
Door Anne in Zweden
#3190241
Kaela schreef:Geluksmomentje 1: gusteren begonnen met mijn hardloop programma en mijn schenen voelen heel oke vanmorgen.

Geluksmomentje 2: ontbijt op bed krijgen en de hond niet uit hoeven laten.

Geluksmomentje 3: zo mijn beste vriendinnetje ophalen, omdat ze mij steunen wil bij een moeilijk moment.

En heel stiekem geluksmoment 4: Oscar die met een reuzesprong in mijn bed beland en mij plat knuffelt ;D

Oow, het ultieme geluksmoment! :smitten:
Door eelke
#3190243
Succes met wat je moet gaan doen Kaela!

Hierzo; de wasmachine doet het weer. Nondejuu. Minder moment was dat ie het ff daardoor ook al wel weer deed, maar dat dat ding aan de onderkant net niet goed zat waardoor al het water er uit kwam zetten :o om dat te voorkomen had ik het eerst weg laten lopen via dat slangetje wat zoooooooooo lang duurt, en nu hotsaflots, tsunami toen ie ging pompen

Nou ja, hij doet het. Ik was al aan het zoeken voor een nieuwe ::)
Door Esther Q
#3190245
Ik bén een geluksmomentje, hahaha :biggrin2: Maar eigenlijk serieus bedoeld. Ik voel al maandenlang het geluk door mijn lichaam stromen :)

En als geluksmomentje(s 6 stuks), de wuppiefluppieduppies weer heerlijk geknuffeld vanmorgen, wat een zalige hondjes zijn onze alaskaantjes!
Door Anne in Zweden
#3190259
Moeke die luidkeels staat te mauwen wanneer ik de kelder in kom. Die luid spinnend meehelpt haar eten klaar te maken en twee bakjes leegslobbert. Die daarna een mooie keutel draait op de bak. Het kan misschien snel veranderen allemaal, maar dit geluksmomentje hebben we toch maar mooi weer meegepikt!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3190321
Deze topic lezen is al een geluksmoment, heerlijk om mee te genieten van andermans geluk.

De mijne vandaag: een vadertje dat zo blij was met zijn nieuwe wasmachine, die netjes op tijd gebracht werd, toen ik kwam aangesloten was, werkend en alle troep weer meegenomen. Fijn dat er mensen zijn die een bijna 84-jarige met respect behandelen, dat zie ik ook weleens anders. Voor mij krijgt de Mediamarkt een dikke pluim.

Vorige week kwam ik en toen had hij 50 euro voor me..., voor het hondje (hij wist even niet meer of het nou Joep of Joris was die zorg behoefde). Daar heb ik wel een traantje om gelaten, maar was zeker ook een geluksmomentje.
Door Anne in Zweden
#3190324
Pauline schreef:Deze topic lezen is al een geluksmoment, heerlijk om mee te genieten van andermans geluk.

De mijne vandaag: een vadertje dat zo blij was met zijn nieuwe wasmachine, die netjes op tijd gebracht werd, toen ik kwam aangesloten was, werkend en alle troep weer meegenomen. Fijn dat er mensen zijn die een bijna 84-jarige met respect behandelen, dat zie ik ook weleens anders. Voor mij krijgt de Mediamarkt een dikke pluim.

Vorige week kwam ik en toen had hij 50 euro voor me..., voor het hondje (hij wist even niet meer of het nou Joep of Joris was die zorg behoefde). Daar heb ik wel een traantje om gelaten, maar was zeker ook een geluksmomentje.
Ja hè?! Ik word er ook helemaal blij van steeds!

OT: Moeke heeft net weer goed gegeten. Leek geen pijn te hebben, maar heb haar toch maar de andere helft van de pijnstiller gegeven, zodat ze ook geen pijn krijgt. Ze eet, ze drinkt, ze spint, ze is nieuwsgierig. Mijn kleine koedeltje. Word er helemaal blij van!
Door hannabelgje
#3190332
Ik vind dit ook een geweldig topic! Heerlijk!
Nr 1 Vandaag weer met Zoë gefietst. Heerlijk om haar te zien genieten als ze lekker mag rennen.
Nr 2 een paar leuke stofjes gevonden in de 2,50 per meter bak. Ik kan dit weekend weer vooruit met het naaimachientje.
Door eelke
#3190339
Het dekbedovertrek wat ik kocht stond voor 35,- maar bleek bij de kassa 22!

Een flanellen. Hebben we er maar 2 van maar de ene was gekrompen in de was dus die kwam nog maar tot je knieën, heeeeeeeel irritant steeds je voeten in het overtrek klem enzo.

Nu hebben we dus gewoon weer 2 om af te wisselen, een op bed en een in de was. Yeah.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door