Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3198586
Borke schreef:Flauw... Moet ik een hele dag wachten... ::)
;D ;D

Ik heb afgelopen donderdag naar verschillende woonzorgcentra gemaild met de vraag hoe en wat te doen. Vrijdag werd ik gebeld door 1 en zij vertelde mij,dat het voorheen via de gemeente ging,dus moest je ook ingeschreven staan bij de gemeente Deventer,maar de gemeente verzorgt het niet meer,heeft het uit handen gegeven aan de zorgcentra. Die mevrouw zei er ook bij dat de zorgcentra er nog niet helemaal klaar voor zijn om de taak van de gemeente over te nemen. Maar op mijn vraag dat het dan waarschijnlijk wel heel lang zou gaan duren,was het antwoord dat ze altijd wel iets kunnen regelen en sterker nog het zou heel vlot realiseerbaar kunne zijn! Er zijn in de binnenstad een aantal woningen beschikbaar!

Ik weet niet of dit voor alle gemeentes in Nederland geldt!

Tante is helemaal door het dolle,ze laat het aan ons over,de bezichtiging van de woning. Eigenlijk zou ze zelf moeten gaan kijken,maar dat vindt ze niet nodig! Sterker nog,het maakt haar niet uit of de woning klein of groot is,als het maar hier in Deventer is "bij mijn familie"!
Ze is direct internet opgegaan om te kijken waar het is,wat er in de buurt zit! Zo helder is ze de afgelopen tijd niet geweest!
#3198657
Fantastisch! Hou er rekening mee dat het je bergen werk extra kan opleveren als je tante achteruitgaat, maar jij zou je dan waarschijnlijk ook voor haar inzetten als ze nog in Limburg woonde, dus is dit alleen maar de ideale oplossing. Mantelzorgen en toch ontspannen in je eigen bed kunnen slapen. En bovenal: het is natuurlijk de best denkbare oplossing voor Mazzeltje!

Ik hoop dat alles snel geregeld kan worden! Hoe oud is je tante eigenlijk, dat ze nog op internet rondsjouwt?
#3198663
Anne in Duitsland schreef:Fantastisch! Hou er rekening mee dat het je bergen werk extra kan opleveren als je tante achteruitgaat, maar jij zou je dan waarschijnlijk ook voor haar inzetten als ze nog in Limburg woonde, dus is dit alleen maar de ideale oplossing. Mantelzorgen en toch ontspannen in je eigen bed kunnen slapen. En bovenal: het is natuurlijk de best denkbare oplossing voor Mazzeltje!

Ik hoop dat alles snel geregeld kan worden! Hoe oud is je tante eigenlijk, dat ze nog op internet rondsjouwt?

Mijn tante wordt in augustus 79,was voorheen heel bedreven met mobieltjes,tablets en al haar computers.

Hoop morgen meer te horen over een bezichtiging. Ik denk zelfs dat het minder tijd gaat kosten wanneer ze in Deventer woont,telefonisch is het soms erg lastig om dingen uit te leggen. Gesprekken met thuiszorg ed zijn voor mij heel moeilijk,want iedereen heeft een zwaar Limburgs accent en dat begrijp ik niet,maar ook niet wanneer er met een Deventers accent wordt gepraat ::) :biggrin2:
2,5 uur heen 2,5 uur terug gaat ook enorm schelen. Mocht de woning doorgaan die wij op het oog hebben,is het 10 minuten op de fiets. En mocht ze achteruit gaan,dan is het voor iedereen prettiger wanneer ze dichtbij familie is.
En voor Mazzel is het idd de beste oplossing, kan ik hem in de gaten houden en evt naar de DA in dien nodig.

Mazzel wilt opeens geen kvv meer :-\ ,nu heeft tante bij Zoo plus volgens haar zeggen hoogwaardig blik besteld,geen idee welk merk,Peter heeft haar gesproken,maar ze wilde dat hij goed te eten zou krijgen,ook ivm met de metacam. Ik vind dit getuigen van verantwoordelijkheid :D ,ben daar echt blij mee! Ze zou het blik mengen met wat kvv,lijkt mij dat dat wel kan,toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door