Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3189966
Ach jee,de arme schat wordt nu ook aan zijn oog geopereerd,onderst ooglid krult naar binnen! Dacht ik al,hij had de laatste dagen last van zijn oog! DA belde net om toestemming te vragen,nu hij nog onder narcose is!
Door hamada
#3189970
Ach, de ziel. Ik duim voor een goed herstel.
Hij zal je dankbaar zijn: onze Prince had ook een entropion (verwaarloosd door de vorige eigenaar). En wat was die kat opgelucht toen hij geopereerd was. Die kwaal doet zo veel pijn :'( !!!
Dus echt top dat de dierenarts meteen doorpakt.
:duimen: :duimen: :duimen:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3189982
Dank je!Dat vind ik ook fijn,ff bellen tijdens de operatie om toestemming te vragen. Hij vertelde dat de oren van Mazzel nu keurig schoon zijn, 2 restanten wortel van kiezen weggehaald,hartje en longen deden het prima,kon ik op achtergrond ook horen.
Fijn om te lezen dat jouw Prince er zo goed van is opgeknapt,hamanda :-*
#3190001
Ooow, wat spannend, en tegelijkertijd: wat fijn! Kan hij straks weer helemaal fit verder met zijn tweede leven! Ik duim dat alles goed gaat, en dat hij straks weer vrolijk rondhuppelt en Coco uit de boom kijkt! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3190020
Ach gut,Mazzel is weer thuis,het arme dronken loetje ::). Hij heeft al wel wat gegeten,kvv met boullion,assistente had het wel over bacteriën,maar als Mazzel het gewend is,dan toch de kvv,want ander voer zou dan problemen kunnen geven.

Oke dan toch nog een vraagje :P , ik had geen kattenbak in de huiskamer,omdat meneer voor de tussendeur ging staan wanneer hij moest,maar nu toch ff(zonder de kap ivm lampenkap). Zou hij die kunnen vinden of moet ik gewoon de bak op zijn oude plek terugzetten?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3190024
Heb ik gedaan,hij wil wel en wil niet,naar boven dat is wat hij wilt,maar daar vind ik hem nog te dizzy voor! Heb hem boven ook op de bak gezet,maar zodra de deksel eraf is,gaat het over :-\

Dat is lastig bij een kat,met een hond blijf je net zo lang buiten totdat hij wat doet,althans mijn ervaring :-\
Door millyckk
#3190055
Misschien kun je voor de tijd dat die kap om moet blijven, een forse kartonnen doos over de bak zetten en aan de voorkant een opening snijden die zo groot is dat meneer er met kap en al door kan?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3190067
millyckk schreef:Misschien kun je voor de tijd dat die kap om moet blijven, een forse kartonnen doos over de bak zetten en aan de voorkant een opening snijden die zo groot is dat meneer er met kap en al door kan?

De opening is eigenlijk groot genoeg,maar hoe ga je erdoor heen?! Maar hij is inmiddels op de bak geweest,pfff gelukkig en is minder groggy,maar die kap om zijn koppie!!! Moonwalking,muurwalking,ga zo maar door!
Door Borke
#3190073
Dat is een mooie revisie geweest van Mazzel!
Hij komt vanzelf wel meer bij en dan gaat het beter.
Ik denk dat het zonder kap op de kattenbak gaan en privacy minder een issue zal zijn als hij zich weer zelfverzekerder voelt als de narcose uitgewerkt is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door