Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3184126
flodder en dwarrel schreef:misschien in t weekend hem het fort laten bewaken...jullie zijn er door de weeks wel voor hem....
Meestal van vrijdag t/m zondag het fort bewaken, hmmm worden veel stille uren en velen bakjes eten plaatsen, soms is het zelfs vanaf donderdag, ik vind niet dat ik dat een oude kat aan mag doen. Heb gezien hoe snel het kan gaan als een dier wat gaat mankeren, en ik weet dat kan ook als je een dag gaat werken, maar zoveel dagen/uren alleen. Nee helaas wij zullen niet de mazzel zijn die deze oude poezel zo hard nodig heeft.
Wel zitten denken aan mogelijke andere oplossingen, maar niets anders kunnen verzinnen dan evt idd de seniorenopvang.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3184134
Extreme schreef:Meestal van vrijdag t/m zondag het fort bewaken, hmmm worden veel stille uren en velen bakjes eten plaatsen, soms is het zelfs vanaf donderdag, ik vind niet dat ik dat een oude kat aan mag doen. Heb gezien hoe snel het kan gaan als een dier wat gaat mankeren, en ik weet dat kan ook als je een dag gaat werken, maar zoveel dagen/uren alleen. Nee helaas wij zullen niet de mazzel zijn die deze oude poezel zo hard nodig heeft.
Wel zitten denken aan mogelijke andere oplossingen, maar niets anders kunnen verzinnen dan evt idd de seniorenopvang.

Ik vind het sowieso vreselijk lief dat je er aan hebt gedacht,maar ook meedenkt :-*

Dat vind ik van iedereen die reageerd ook voor jullie een dikke :-*
#3184140
Radja schreef:Ik vind het sowieso vreselijk lief dat je er aan hebt gedacht,maar ook meedenkt :-*

Dat vind ik van iedereen die reageerd ook voor jullie een dikke :-*

stel dat je tante beter naar een verzorgingsverhuis kan verhuizen voor haar eigen veiligheid.........er zijn er die huisdieren toestaan......
Gebruikersavatar
Door Radja
#3184159
flodder en dwarrel schreef:stel dat je tante beter naar een verzorgingsverhuis kan verhuizen voor haar eigen veiligheid.........er zijn er die huisdieren toestaan......


Ze gaat eerst naar een revalideren,waar ze ook gaan kijken of het iets neurologisch is. Dat gebeurt in een een verpleeghuis dichtbij haar ex buurvrouw,die haar dagelijks even kan bezoeken. Huisdieren zijn daar helaas niet toegestaan.
Ze is nog heel erg verward,ik hoop dat ze ons volgende week herkent. Indien het mogelijk is,gaan we wel met haar het vervolgtraject bespreken,verzorgingstehuis en dan zouden we idd opzoek kunnen gaan naar een tehuis waar huisdieren zijn toegestaan. Daar heeft ze na haar laatste opname,half jaar geleden(heupgebroken) wel over gehad. Maar toen het weer beter met haar ging,wilde ze er niets meer over horen! Ik hoop dat tzt de artsen haar ervan kunnen overtuigen dat verhuizen toch het beste is :-\
Door eelke
#3184169
Extreme schreef:Meestal van vrijdag t/m zondag het fort bewaken, hmmm worden veel stille uren en velen bakjes eten plaatsen, soms is het zelfs vanaf donderdag, ik vind niet dat ik dat een oude kat aan mag doen. Heb gezien hoe snel het kan gaan als een dier wat gaat mankeren, en ik weet dat kan ook als je een dag gaat werken, maar zoveel dagen/uren alleen. Nee helaas wij zullen niet de mazzel zijn die deze oude poezel zo hard nodig heeft.
Wel zitten denken aan mogelijke andere oplossingen, maar niets anders kunnen verzinnen dan evt idd de seniorenopvang.
Hmm er is niemand in de buurt die op zaterdag een bakje eten kan plaatsen?


Hier Meneer die haaaaaaat heeft aan katten, maar jeetje, het is wel een aandoenlijk verhaal zeg... zou zo fijn zijn als deze kat een plekje krijgt. Al dan niet of wel tijdelijk...
Gebruikersavatar
Door Radja
#3184256
We gaan het zo doen,hopelijk doe ik er goed aan :-\

Mazzel gaat of naar mijn jongste zoon en huisgenoten of hij komt tijdelijk hier. Niet in de huiskamer,maar slaapkamer met mogelijkheid om naar zolder of hal beneden te gaan. Het zal wel moeilijk voor mij worden ivm allergie,maar mijn hart breekt als ik aan dat beestje en mijn tante denk.
Wij gaan verzorgingstehuizen aanschrijven waar huisdieren zijn toegestaan en mocht mijn tante daarvoor in aanmerking komen,heeft ze in ieder geval ook Mazzel weer terug.

Rest is voor latere zorg. Hoop dat ik nu weer kan slapen.want zoiets blijft spoken :'(
Door Anne in Zweden
#3184272
Radja schreef:We gaan het zo doen,hopelijk doe ik er goed aan :-\

Mazzel gaat of naar mijn jongste zoon en huisgenoten of hij komt tijdelijk hier. Niet in de huiskamer,maar slaapkamer met mogelijkheid om naar zolder of hal beneden te gaan. Het zal wel moeilijk voor mij worden ivm allergie,maar mijn hart breekt als ik aan dat beestje en mijn tante denk.
Wij gaan verzorgingstehuizen aanschrijven waar huisdieren zijn toegestaan en mocht mijn tante daarvoor in aanmerking komen,heeft ze in ieder geval ook Mazzel weer terug.

Rest is voor latere zorg. Hoop dat ik nu weer kan slapen.want zoiets blijft spoken :'(
Wat een geweldige dierenliefde spreekt er uit deze oplossing, Jacqueline. :-* Ik hoop dat je er qua allergie een beetje mild doorheen komt, als Mazzel bij jullie komt wonen een tijdje. Het komt vast allemaal goed, je zult zien dat er ineens een oplossing uit de lucht komt vallen waar je nog nooit aan had gedacht! Dat hoop ik althans van harte!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3184279
Anne in Duitsland schreef:Wat een geweldige dierenliefde spreekt er uit deze oplossing, Jacqueline. :-* Ik hoop dat je er qua allergie een beetje mild doorheen komt, als Mazzel bij jullie komt wonen een tijdje. Het komt vast allemaal goed, je zult zien dat er ineens een oplossing uit de lucht komt vallen waar je nog nooit aan had gedacht! Dat hoop ik althans van harte!

Mocht het niet gaan met mijn allergie dan heb ik backup! De reddende engel is uit de lucht komen vallen! Daar ben ik heeeeel blij mee :-*

Wat houd ik toch van BP!
Door Borke
#3184294
Als je zelf allergisch voor katten bent, laat hem dan niet in je eigen slaapkamer! Dan kan je hem beter in de woonkamer houden.
Of gewoon in het trappenhuis en een andere kamer met een raam met een brede vensterbak of tafeltje er voor, zodat hij lekker naar buiten kan kijken en je een plekje hebt waar je hem lekker kan aaien en dan daarna zelf even goed je handen wassen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3184301
Wat geweldig dat je dit zo oplost en dat er backup is!

Misschien weet je het al uit ervaring hoor maar mijn vriend heeft veel baat bij cetirizine voor zijn kattenallergie.
Door Anne in Zweden
#3184303
Radja schreef:Mocht het niet gaan met mijn allergie dan heb ik backup! De reddende engel is uit de lucht komen vallen! Daar ben ik heeeeel blij mee :-*

Wat houd ik toch van BP!
Back-up van iemand van BP, dus niet je jongste zoon? Wat goed! Wat is BP toch geweldig, inderdaad!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3184311
Onze slaapkamer blijft hermetisch afgesloten,is de slaapkamer van mijn jongste. Die slaapt daar alleen nog maar wanneer hij hier is. Huiskamer gaat niet alleen om mij niet lukken,maar ook met CoCo durf ik het niet aan! CoCo valt voor hem vreemde honden aan en 'gromt' heel hard wanneer hij op de keukenkraan zit en in de verte een kat ziet lopen! Voor beide durf ik dat risico niet te nemen! En CoCo weer in een kooi is geen optie!

Mijn jongste moet nog laten weten of Mazzel bij hun kan. Te druk met oud en nieuwfeesten en werk,denk dat we het van de week wel horen,wanneer het 'normale' leven bij de studenten weer op gang komt ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door