Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3183529
Syrae schreef:ik ben begonnen met de standaard hardloop programma's maar viel telkens halverwege uit met pijnlijke knieën.

Ben toen overgestapt op trainen met hartslagmeter (rhythm+ van schoche, die gekozen omdat het een optische sensor heeft en dus gewoon om je arm kan) en kwam erachter dat ik veel te hard liep :biggrin2: nu ik aan de hand van mijn hartslag mijn tempo bepaal gaat de opbouw veel gelijdelijker waardoor ik eigenlijk geen blessures meer oploop.

Ik train met de App van Adidas, train en run heet die. Die heeft ook een veel relaxetere opbouw mogelijkheid. Moest met de elliptical ook echt beginnen met 5 minuutjes per x, mijn bovenbenen trokken niet meer. Heb ik nu pas opgebouwd naar 25 minuten in 2 maanden tijd.

Devies Is dus doe heel rustig aan, dan komt het goed. Wil je te veel dan lig ja na anderhalve maand kreupel op de bank
Hmmm dat rustig aan doen is indd beetje een issue :P haha
Ik weet het wel, maar als je jezelf goed voelt en je kan die ene extra minuut lopen is dat zo fijn :D Mss dan toch maar niet meer doen in de toekomst... ::)
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3183531
Dian schreef:hier ook prioriteit nr 1 afvallen, zodat een operatie mogelijk is waardoor ik hopelijk weer uit de voeten kan

op punt 2 accepteren hoe alles loopt, ik ben invalide en moet dat onder ogen zien en er mee dealen.........

punt 3 weer heerlijk met de jongens naar het park mbv de scootmobiel en verder trainen met de jongens op fietsers en wandelaars (aan de kant gaan) en Laddy afleren niet te springen (wat zo heerlijk gaat als ik Laddy corrigeer en de persoon hem juist aan gaat halen en het springen niet erg vindt >:( ), daar sta je dan met je goeie gedrag.........
Dat zal je valt allemaal wel lukken Dian! Mss eens google naar Paleo, mij heeft het enorm geholpen en wie weet heb jij er ook wat aan!
I.v.m. het opspringen Jolein van Weperen van hondenschool De Laar in Bemmel (Arnhem) heeft 2 leuke boekjes: "Luisteren is Leuk" en "Luisteren in leuk, deel 2.
In beide deze boekjes kom je geweldige tips tegen hoe je je hond kan opzetten voor succes en daardoor blijvend gewenst gedrag aan je hond kan aanleren, zonder fysieke of mentale correcties te gebruiken. Door deze manier van trainen wordt aangeleerd gedrag blijven en zal je hond het ook veel fijner vinden om dit gedrag te laten zien :).
Mss een laat kerstcadeau voor jezelf ?? :P
Gebruikersavatar
Door kiara
#3183583
hopelijk is een jaar zonder gezeik na 40 jaar bijna continu,vandaag ook weer fijn telefoontje ,dus weer voor de zoveelste x ander nr volgende week,ik wil rust meer niet maar schijnbaar ook dat is teveel gevr,dat was ook de reden om naar Drenthe te verhuizen maar ja geloof dat ze je overal vinden.
Verder hoop ik is wat minder pijn te hebben,en gelukkig 1 groot plus punt met mijn kids gaat het goed
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3183638
Ik hoop komend jaar veel quality time met mijn moeder door te mogen brengen, er staat in ieder geval een trip naar Berlijn op de planning. Dat had mijn vader vorig jaar bedacht en nu willen we toch nog met zijn tweetjes gaan.

Ik hoop dat Oscar nog een poosje bij ons mag blijven, maar ik hoop ook dat we de kracht en de wijsheid zullen hebben om op tijd afscheid te nemen. Tot die tijd zullen we genieten zoveel we kunnen.

Vorig jaar had ik als voornemen om fitter te worden en af te vallen. Na 2 mislukte pogingen ben ik nu een heel eind op weg met mijn personal trainer. Het schijnt een hype te zijn, zo'n personal trainer, ach doe ik ook eens met de mode mee. Ik ben 6,5 kilo kwijt en voel me stukken fitter en sterker. Ik ga tot half maart met dit programma door en hoop dan zo rond de 12 kilo kwijt te zijn. Mijn doel is om te gaan hardlopen en ik ben nu me daarop aan het voorbereiden. Na shint splints wil ik het iets verstandiger aan gaan pakken, dus ik heb nu nieuwe oefeningen en ga op de loopband heel rustig aan beginnen. Ik hoop rond de volgende jaarwisseling ook te kunnen zeggen dat ik net als syrae (echt super knap van je!) tegen de 5 km kan lopen.

Ik wens iedereen een heel fijn 2016, met veel liefde, plezier, gezondheid en veiligheid. Laten we elkaar en alle kleine geluksmomenten koesteren, ze zijn zo waardevol.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3183656
Berlijn is mooi en leuk Kaela!



Hier ook veel wensen: minder mij, meer schoon huis, meneer wil de loterij winnen, ik zou graag willen dat meneer zn beren weggaan en dat er een nieuwe spruit dan wel blijft plakken, etc.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3183703
koekje schreef:Berlijn is mooi en leuk Kaela!



Hier ook veel wensen: minder mij, meer schoon huis, meneer wil de loterij winnen, ik zou graag willen dat meneer zn beren weggaan en dat er een nieuwe spruit dan wel blijft plakken, etc.
I know ben er al twee keer geweest maar deze keer gaat heel speciaal worden.

Jou wensen klinken wel alsof er nogal wat achter schuil gaat, ik hoop dat je wensen uitkomen :*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door