Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3195277
Zo op de bank! Waarschijnlijk een roeping misgelopen want iedereen was laaiend enthousiast over de cupcakes. Eenmaal thuis kwam Kim langs om het tuigje te halen (en blijkt dat mijn werk net niet in haar rayon valt die zijn dus ook daar klant) heeft mijn man mij op een heerlijk verjaardags diner getrakteerd in een van onze favoriete restaurantjes wat ook nog eens van een hele goede vriend van ons is die er vanavond was, heb ik voor het eerst in 11 jaar weer eens bloemen gehad van mijn man. Kan dus zeggen dat het een geslaagde dag was. Nu ff uitbuiken op de bank en dan fijn naar bed...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3195278
constance.blokzijl schreef:Zo op de bank! Waarschijnlijk een roeping misgelopen want iedereen was laaiend enthousiast over de cupcakes. Eenmaal thuis kwam Kim langs om het tuigje te halen (en blijkt dat mijn werk net niet in haar rayon valt Afbeelding die zijn dus ook daar klant) heeft mijn man mij op een heerlijk verjaardags diner getrakteerd in een van onze favoriete restaurantjes wat ook nog eens van een hele goede vriend van ons is die er vanavond was, heb ik voor het eerst in 11 jaar weer eens bloemen gehad van mijn man. Kan dus zeggen dat het een geslaagde dag was. Nu ff uitbuiken op de bank en dan fijn naar bed...
Ik vond het heel gezellig! Leuk om je eens "in het echt" te zien. En dat je mijn werkgever ook nog kent ;D
De cupcake was ontzettend jammie :D
En Brutus lag zo lekker tegen me aan :smitten:
Ik ga het tuigje komend weekend afleveren, heerlijk om weer een lijntje te kunnen rijden :cool:
#3195280
Kim_S schreef: Ik vond het heel gezellig! Leuk om je eens "in het echt" te zien. En dat je mijn werkgever ook nog kent ;D
De cupcake was ontzettend jammie :D
En Brutus lag zo lekker tegen me aan :smitten:
Ik ga het tuigje komend weekend afleveren, heerlijk om weer een lijntje te kunnen rijden :cool:
Ach ja, Brutus is een hartendief Afbeelding hij is dol op bijna alle visite en de visite op hem!

En ook leuk om jou in het echt te zien!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3195285
Van harte gefeliciteerd constance.blokzijl!
Klinkt als geslaagde verjaardag ;-)

Hier weer gaar na middag wachten en uitlopende afspraken voor ons in umcg.
Wel leuk om weer paar oud collega's te treffen bij de prikpoli :-) begreep van mijn vriend dat het wel wederzijds was :-p
#3195306
Kim_S schreef:Ik vond het heel gezellig! Leuk om je eens "in het echt" te zien. En dat je mijn werkgever ook nog kent ;D
De cupcake was ontzettend jammie :D
En Brutus lag zo lekker tegen me aan :smitten:
Ik ga het tuigje komend weekend afleveren, heerlijk om weer een lijntje te kunnen rijden :cool:
Hej, als je daar behoefte aan hebt, dan weet ik er nog wel eentje voor je! :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3195476
Natte achoenen en gladde keukenvloer toen ik terugkwam van boodschappen doen. Floep ik viel en mn enkel draaide 180 graden. Gelukkig geen gebroken botjes, maar ik mag morgen wel de revalidatiearts bellen voor een plan de campagne :(
Het was de betere enkel >:(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3195565
koekje schreef:Natte achoenen en gladde keukenvloer toen ik terugkwam van boodschappen doen. Floep ik viel en mn enkel draaide 180 graden. Gelukkig geen gebroken botjes, maar ik mag morgen wel de revalidatiearts bellen voor een plan de campagne :(
Het was de betere enkel >:(
Owww, niet fijn! :( Sterkte met de enkel(s). :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3195567
Gisteren afstuderen oudste dochter, weer een mijlpaal! En ze heeft het supergoed gedaan! :)

Vandaag sollicitatie (super verkouden dus volgens de Bp regels is het goed gegaan... :biggrin2:).
Ben nu helemaal uitgekakt. :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3195572
-Annemarie- schreef:Gisteren afstuderen oudste dochter, weer een mijlpaal! En ze heeft het supergoed gedaan! :)

Vandaag sollicitatie (super verkouden dus volgens de Bp regels is het goed gegaan... :biggrin2:).
Ben nu helemaal uitgekakt. :P
Gefeliciteerd met je oudste dochter, en stiekum ook vast met je baan. Ziek solliciteren rules! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door