Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3175883


Ik moest wel lachen om bovenstaande filmpje over hoe dien ik pil toe aan de hond :2funny:

Wanneer het werkt is het natuurlijk handig maar heb het idee dat je er fout gedrag mee in de hand kan werken? Want eigenlijk wil je in dit geval dat de hond juist fout gedrag laat zien?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3175901
dinky89 schreef:

Ik moest wel lachen om bovenstaande filmpje over hoe dien ik pil toe aan de hond :2funny:

Wanneer het werkt is het natuurlijk handig maar heb het idee dat je er fout gedrag mee in de hand kan werken? Want eigenlijk wil je in dit geval dat de hond juist fout gedrag laat zien?
Hahaha, teckel hè. ;D


Vind het op zich geniaal bedacht want het werkt. En ja, de hond laat 'fout' gedrag zien.

Als mijn nep-teckel in het bos een witte boterham met kaas eerder ziet dan ik, kan ik 'NO!' roepen wat ik wil maar schrokt ze hem sneller naar binnen dan je met je ogen kan knipperen. Als er in de keuken iets op de grond valt dan pakt ze het alleen maar als ik zeg dat het mag. Kwestie van controle/aanleren, in een bepaalde omgeving. Dat is buiten nog niet gelukt, en ik heb er een hard hoofd in dat dat ooit gaat lukken.

Dus ja, super dat het zo werkt maar ik zou het in mijn eigen huis nooit zo toepassen. ;)

Barfplaats wordt gesponsord door