Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3182088
Ik heb mijn handen er vol aan! ;D

Ze kunnen voortaan op het aanrecht springen. De eerste keer dat 1 dat deed, die dikke BP natuurlijk weer, stond het eten van Nelson er op. En ja hoor, dat is door het halve huis geweest ;D

Afijn, er zitten nu vier plofkittens met heule dikke buikjes. Ik geloof dat ze hun avondmaaltijd maar mooi over gaan slaan.

Ik zal morgen een fotoverslagje maken van hun avonturen (en mijn onzinnige pogingen dat in goede banen te lijden...).
Gebruikersavatar
Door Hope
#3182231
Hoi allemaal! Wij, Lotje, Jimmy, BP en Tos, zijn de liefste kittens ever. Echt. Wij doen nooit iets wat niet mag. Nooit.

Ons vrouwtje vind ramen wassen gewoon heel erg leuk. Dat snappen jullie toch wel? En daarom bezorgen wij haar met liefde en plezier een stel kattenpootjes op het raam. Mooi hé?!

Afbeelding

Ons vrouwtje houdt in tegenstelling tot ramen lappen, niet zo van tuinieren. Dus doen wij dat nu voor haar.

Afbeelding

Afbeelding

Wij mogen niet in de kast spelen. Dat weten wij, en dat doen we dus ook niet.
Toen ons vrouwtje ons laatst riep, en riep, en haar roepen steeds hysterischer werd omdat ze dacht dat we allemaal weg waren gelopen, hebben wij heel braaf zachtjes geroepen dat wij in de kast zaten. En dat zij de deur dicht had gedaan! Maar wij waren niet aan het spelen, nee hoor, natuurlijk niet. Wij sliepen er braaf.

Miauw, hallo, hier zijn we! Hiehier!
Afbeelding

Ik zei toch, hier!
Afbeelding

Afbeelding

En in de droger spelen mag niet, dat weten wij ook. Maar het is er zo lekker warm... Dus daar kan je heerlijk een tukkie doen. Vrouwtje telt ons toch altijd voor ze de droger of de wasmachine aan zet, dus dat we daar niet mogen slapen is gewoon onzin.

Afbeelding

Afbeelding

Zeg nou zelf, zijn we niet leuk?!

Update:
Wisten jullie trouwens al dat wij samen een mus kunnen vangen? Vrouwtje denkt dat hij tegen het raam was gevlogen maar hoe dan ook hebben we hem heerlijk opgegeten. Ze kan dan wel zeggen dat wij plofkittens zijn, wij kunnen gewoon heel goed voor onszelf zorgen.
En aangezien wij onze barf-hapjes altijd binnen opeten, hebben wij deze mus vakkundig gesloopt in de bijkeuken. Die paar veertjes die er nu liggen, dat is toch niet zo'n punt?!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op ma 28 dec 2015, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
#3182255
;D ;D ;D ;D

Je hebt dus de o god ik ben mijn kat kwijt schrik al mee gemaakt, gaat je nog wel vaker overkomen :biggrin2:


Zo ben ik ook eens een kat kwijt geweest alleen die eikel zei niks toen ik hem riep, had al een keer vlug in de kast gekeken waar hij in zat maar ook toen zag hij een nood in laten weten dat hij daar was >:(

Maar wat zijn ze schattig, al echte duifeltjes ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door