Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3181462
yeah...een topic over laarzen...ben al een tijd zoekende, weet eigenlijk precies wat ik wil(lees het uiterlijk van de laars) maar nergens te vinden hier in de stad of omgeving nu zie ik hier paar een sites voorbijkomen die ze hebben jippie!!!

t blijft een moeilijk iets laarzen zoeken, die en warm zijn en goed lopen en ook nog es waterdicht zijn., aangezien ik al snel anderhalf uur tot 2 uur loop perdag..(niet met de pup nog hoorhihi)
Door Jantina
#3287834
Ik heb ooit, jaren terug, van een BPer Dunlop rubberen laarzen over genomen. Niet kapot te krijgen alleen de binnenzeil, warm. Heb ook Dubarry's maar ik vind het gewoon geen modderlaarzen.
Door Lizzy
#3287835
miik schreef:oke.... tijd voor laarzen.... maar welke ?
Heb even een oud topic opgevist... welke hebben we in 2017 ?
Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan :biggrin2: ).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3287836
Lizzy schreef:Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan :biggrin2: ).
Ik heb ook maat 38/39 ::)
:biggrin2:
Door miik
#3287922
Lizzy schreef:Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan :biggrin2: ).

Heb normaal maat 39, maar vrij brede voet/kuit, dus denk dat ik eerder een maat groter nodig heb dan kleiner....
Gebruikersavatar
Door KimikŌji
#3287926
Lizzy schreef:Als je maat 38/39 hebt zou ik zeggen Aigle's (die heb ik namelijk nog eigenlijk nieuw in de kast staan :biggrin2: ).
Ding, ding, ding! Maatje 38/39 in da house! Welke aisles heb je staan? Dan volg ik even mee mocht het nodig zijn :) Kom net kleddernat binnenwandelen met het olijke tweespan en heb de modder IN mijn wandelschoenen zitten. De bomen in het bos hoorden mij verzuchten: IK WIL LAARZEN! haha
Laatst gewijzigd door KimikŌji op ma 06 mar 2017, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3287927
miik schreef:oke.... tijd voor laarzen.... maar welke ?
Heb even een oud topic opgevist... welke hebben we in 2017 ?
Nog steeds gelukkig met mijn le chameau's, country lady met jersey voering. Lekker met wollen sokken erin en een lamsvachtje op de bodem, kan er letterlijk uren op lopen en in geval van nood mee auto rijden ( tot verdriet van meneer, gezien hoe ze er meestal uit zien).
En nog steeds gelukkig met mijn dubarry's, al lang niet meer volledig waterdicht maar ze hebben de test in Delft wel glansrijk doorstaan in een enorme modderpoel en een stuk grasland wat drassiger was dan het er op het eerste oog uit zag. :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3287954
Els&Flow schreef:Magic mop :biggrin2: Zand eraf, stofzuiger eroverheen, mop erachteraan en taadaa.. schone vloer. :D
Ah nog zo'n overijverig huisvrouwtje :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door