Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175110
Hahaha, eigenlijk zijn we ook allemaal wel verschrikkelijk he? Ik zat met Marije te appen gisteravond, die ineens riep: BP doet het weer!

Ik niet in kunnen loggen, zat daarover te huilebalken tegen Marije, die meteen een topic erin gooit hier. Hahaha, ooooh stelletje ongeduldige typjes zijn we. Sorry Lizzy, Jeff, modjes... Zie het maar als een compliment dat we zo snel als mogelijk weer hier wilden zijn.

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175461
Kim_S schreef:Sas!!! Ze hadden mij ook verwijderd!!!
The horror... :buck2:

Blij dat ik niet de enige was. Praatgroepje oprichten? :gathering:
Ik denk dat ze gewoon iedereen verwijderd hadden die te veel onzin neerpende hier. Niet wetende dat wij, onzin-pennende-personen daar gewoon andere huilebalk kanalen voor hebben die dan aan de bel gaan trekken en de onrechtmatige verwijderingen als klokkenluiders aan het daglicht zouden brengen. Dus.
Maar een praatgroepje extra kan nooit kwaad. Is er drank? :biggrin2:
Door Lizzy
#3175496
Doe ff wat aan je onderschrift mevrouw Engelse Setter!

Hee Sas, daar ben je dan! Je was mijn eerste "mijn account doet het niet" klant. Ik kreeg namelijk ook een brand PB van Mevrouw Engelse Setter :2funny:
Door Lizzy
#3175499
MarijeEnBoomer schreef:Sas moet zo maar even koffie komen drinken en m'n onderschrift maken :biggrin2:
Waar is mijn rollende ogen smiley, nu ik 'm nodig heb?!?!?!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175500
Hahahaha, jaaaa Liz, het is helemaal gelukt. Dankzij de brand-mail en jouw hulp! :)

Ben je al weer een beetje bijgekomen van alle GoLive-ellende? Fijn he, weer even terug in de perikelen van een ICT'er? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175501
MarijeEnBoomer schreef:Sas moet zo maar even koffie komen drinken en m'n onderschrift maken :biggrin2:
*Probeert voorzichtig iets over pup-prijzen aan de orde te brengen* :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3175503
-Saskia- schreef:
*Probeert voorzichtig iets over pup-prijzen aan de orde te brengen* :biggrin2:
Je hebt geen wekker meer nodig met een pup van mijn super pup dus eigenlijk bespaar je geld :coolsmiley:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175506
MarijeEnBoomer schreef: Je hebt geen wekker meer nodig met een pup van mijn super pup dus eigenlijk bespaar je geld :coolsmiley:
Ik heb net een nieuwe wekker. Je bedoelt te zeggen dat dat een desinvestering was? *schrijft bij op business case sheet*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door