Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3174799
Anne in Duitsland schreef:Effe teste. Oké, niet gelukt met onderschrift. Koek, waar moet ik verder nog op klikken?

pijltje naar beneden naast je naam op klikken
gebruikerspaneel
forumvoorkeuren
wijzig weergaveopties.

Daar staat een menuutje met bolletjes. Kies voor onderschrift het bolletje 'ja'.
Door Anne in Zweden
#3174813
koekje schreef:

pijltje naar beneden naast je naam op klikken
gebruikerspaneel
forumvoorkeuren
wijzig weergaveopties.

Daar staat een menuutje met bolletjes. Kies voor onderschrift het bolletje 'ja'.
Dat had ik allemaal al. Het probleem was bij mij (en bij Eelke ook, zag ik bij een berichtje van haar) dat de pixelgrootte werd vermeld in mijn onderschrift. Als je dat weghaalt, en je onderschrift begint met http, dan doet ie het weer.
Door Jeff
#3174821
Anne in Duitsland schreef: Dat had ik allemaal al. Het probleem was bij mij (en bij Eelke ook, zag ik bij een berichtje van haar) dat de pixelgrootte werd vermeld in mijn onderschrift. Als je dat weghaalt, en je onderschrift begint met http, dan doet ie het weer.
Ja dat klopt. Ik ga zo in een keer alle pixelgroottes uit de handtekening verwijderen, maar zover was ik nog niet. Dan worden ze weer zichtbaar.
Door Jeff
#3174823
koekje schreef:Ik heb in mn profiel bij forumweergaves oid iets aangeklikt.
Alleen mn ava is nog pleite, daar zal ik denk ik een nieuwe voor moeten zoeken.
Nee dat hoeft niet. Avatars ga ik zo ook terugzetten. Eerst effe m'n koffie opdrinken. :drink:
Door keetje
#3174826
Ik ben er weer? Nu even alles uitvogelen. Eerst even kijken wat er allemaal gebeurd als ik dit bericht plaats.

Onderschrift moet ik nog even uitvogelen zie ik.
Door Jeff
#3174834
*Lia* schreef:Hoe zet ik de emails uit ? Ik wordt bestookt met BP emails dat er ergens een nieuw berichtje is
Onderin die emails staat een link onder de tekst "Als je niet langer meer geabonneerd wilt zijn op dit onderwerp...". Als je daarop klikt dan wordt je afgemeld voor emails.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3174837
Jeff schreef:
Onderin die emails staat een link onder de tekst "Als je niet langer meer geabonneerd wilt zijn op dit onderwerp...". Als je daarop klikt dan wordt je afgemeld voor emails.

Dank je Jef :D
Door keetje
#3174838
Ik krijg mijn onderschrift nog niet voor elkaar maar heb nu even geen tijd meer. Morgen weer een nieuwe poging. Ziet er top uit Jeff!

''Oh??????????? Hij staat er toch, fijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door