Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3176532
Jeff schreef:Het ligt echt aan jou. Druk 'ns op Ctrl-F5. :hi:
Echt niet, want hier werkt dat helaas niet. ;D ;D >:( >:( Hebt je ook nog de oplossing voor een Appeltje book?
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3176533
pike schreef:Echt niet, want hier werkt dat helaas niet. ;D ;D >:( >:( Hebt je ook nog de oplossing voor een Appeltje book?
Je ververst dan gewoon de pagina, die functie zal apple toch ook wel hebben?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3176536
Lazy Garfield schreef:
Je ververst dan gewoon de pagina, die functie zal apple toch ook wel hebben?
Ik heb de geschiedenis gewist en heb alle goede,mooie,leuke smiles terug ;D ::) :yeah: ;) :thumbup: :biggrin2:


Sorry heb de verkeerde gequote! Was voor pike! Ik heb nl ook een ipad, apple dus!
Laatst gewijzigd door Radja op vr 04 dec 2015, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3176538
Lazy Garfield schreef:
Je ververst dan gewoon de pagina, die functie zal apple toch ook wel hebben?
Uiteraard, maar aan sufkoppen zoals ik moet je wel fatsoenlijk ALLE informatie geven. Anders wordt het niks :P

En waarom waarom staat er dan hier, een uur na ctr f5 en pag. vernieuwen plots weer een oude lelijke smilie:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 7&t=130910
terwijl ik geeneens een smilie heb aangeklikt maar alleen twee vraagtekens getikt heb.
Uiteraard - ik weet het - het ligt het ongetwijfeld aan mij.
Door eelke
#3176576
Mieke L. schreef::vangaal: :vangaal: :vangaal: :vanvelzen: :vanvelzen: :curtianpeek: :borsato: :trijntje: :soccer: :soccer: :groothuizen: :groothuizen: :zorro: :zorro: :vanpersie: :nickensimon:

:robben: :robben: :robben: :showoff:
Door Shanti en co
#3176590
pike schreef:
Echt niet, want hier werkt dat helaas niet. ;D ;D >:( >:( Hebt je ook nog de oplossing voor een Appeltje book?
Bij mijn appeltje heb ik het opgelost door op het ronde pijltje rechts in adresbalk te klikken. Dan wordt de pagina opnieuw geladen en blijkbaar ook ververst.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3176599
pfff .... pc-analfabeet zijn is niet leuk na zo een grote verandering :-[
ben blij dat de meeste weer de oude foto onder de reactie hebben ....kan ik er weer rustig aan wennen :P
Gebruikersavatar
Door galgo
#3176706
Wat een werk zal dat verhuizen geweest zijn zeg! Heb het verder niet meegekregen omdat ik weinig online ben, maar moest natuurlijk wel ff proberen of ik nog in kon loggen ;)
Ziet er allemaal erg goed uit :thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door