Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3176282
Jammer dat dit zulke gevolgen voor jou heeft. Wel goed dat je heen bent gegaan en dat je nu meer duidelijkheid hebt (neem ik tenminste aan).
Gebruikersavatar
Door winni
#3176291
O jee wat jammer Lida. We zullen je ontzettend missen :cry2:
Bedankt dames dat jullie Lida ondersteund hebben. Ik ben heel benieuwd naar het verslag.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3176293
Anne in Duitsland schreef:Wat ontzettend jammer dat de uitkomst blijkbaar zodanig is dat er sprake is van een risico... Jammer, maar begrijpelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een gezellige dag hebben gehad met z'n drieën, en bedankt voor alle vleesjes die ik de afgelopen jaren bij je heb mogen scoren! :flowers:
Ook al heb ik geen vleesjes bij jou vandaan gehad, hier wil ik mij graag bij aansluiten!
Door Lida. S
#3176304
Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Gebruikersavatar
Door Radja
#3176312
Ik vind dit zo ontroerend mooi!



Lida. S schreef:Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Door Hetty_
#3176324
Lida. S schreef:Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Lieverd, meneer Hetty en ik vonden het ook hartstikke gezellig. :-*
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3176343
Lida. S schreef:Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Fijn dat het een positieve dag was. En ik vind het goed dat je nu een onderbouwd en goed besluit hebt weten te nemen. Jammer, zeker - maar wel een geïnformeerd en rationeel besluit. Dank je wel voor alle inspanningen over de afgelopen jaren dat je wel heen en weer aan het rijden geweest bent voor veel dankbare afnemers. Dikke zoen voor jou en je hulptroepen, goed gedaan dames! :-*
Door Lizzy
#3176346
-Saskia- schreef:Fijn dat het een positieve dag was. En ik vind het goed dat je nu een onderbouwd en goed besluit hebt weten te nemen. Jammer, zeker - maar wel een geïnformeerd en rationeel besluit. Dank je wel voor alle inspanningen over de afgelopen jaren dat je wel heen en weer aan het rijden geweest bent voor veel dankbare afnemers. Dikke zoen voor jou en je hulptroepen, goed gedaan dames! :-*

Echt mooi gezegd, ik sluit me hier graag bij aan :-*
Door BusKay
#3176347
Goed Lida dat het zo gegaan is zoals het is gegaan en je nu weet wat het is, wordt en je het van je af kunt zetten...
Erg goed en fijn dat je ook steun had en met de dames een gezellige dag hebt gehad. Kim chapeau!!

Ik proef licht wat nuances (ik hoop dat mijn vermoeden verkeerd is) maar wacht tot het verslag om mijn vermoedens te neer te zetten..
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3176351
-Saskia- schreef:Fijn dat het een positieve dag was. En ik vind het goed dat je nu een onderbouwd en goed besluit hebt weten te nemen. Jammer, zeker - maar wel een geïnformeerd en rationeel besluit. Dank je wel voor alle inspanningen over de afgelopen jaren dat je wel heen en weer aan het rijden geweest bent voor veel dankbare afnemers. Dikke zoen voor jou en je hulptroepen, goed gedaan dames! :-*
+1
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3176429
BusKay schreef:Goed Lida dat het zo gegaan is zoals het is gegaan en je nu weet wat het is, wordt en je het van je af kunt zetten...
Erg goed en fijn dat je ook steun had en met de dames een gezellige dag hebt gehad. Kim chapeau!!

Ik proef licht wat nuances (ik hoop dat mijn vermoeden verkeerd is) maar wacht tot het verslag om mijn vermoedens te neer te zetten..
Aan het verslag wordt gewerkt,kost even wat tijd ;)
Lida. S schreef:Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Fijn Lida ,maar jij ook bedankt!De samenwerking en de reis was echt super leuk.En petje af voor al je inspanningen.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3176570
jeetje Lida even gemist allemaal. Wat jammer dat je niet meer kunt rijden .. het was zo fijn om af en toe via jou te kunnen bestellen. :beerchug: Hier in ons landje wordt veel kapot gemaakt voor de particulier. Leuk dat alles in handen komt van de handelaren. NOT.
In ieder geval veel succes en ik hoop dat je wel betaalbaar spul voor jouw honden kunt blijven kopen. :thumbsupup:
Thankz voor al de jaren dat jij spullen voor mij mee naar het Haagje kon brengen. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door