Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3173979
Michelle Vrolijk schreef: Ik heb even gekeken op de site van de Handyman maar zo te zien heeft Henry 650W aan zuigkracht. Wil je 'ns kijken op die van jou pls want dit lijkt me érg weinig.
Ja heeft die van mij ook en is meer dan voldoende. Heeft ook nog een turbostand.
Door Michelle Vrolijk
#3174087
Het gaat goed, ik moet even wennen aan de borstel met rolletje, da's anders dan ik was gewend maar hij doet het prima.

Één GROOT nadeel :) : Guuspoes was na al die tijd ein-de-lijk gewend aan de stofzuiger .... heeft Henry een ander geluidje ....

Guus heeft het zekere voor het onzekere genomen en is door het katteluik naar buiten gevlucht ;)
Door hannabelgje
#3174105
*Remy* schreef: Waarom gaat bijna iedereen voor de Henry ipv de Harry?? Is er een speciale reden hiervoor, die mij nog niet is opgevallen?
De prijs.....
Door Michelle Vrolijk
#3174107
*Remy* schreef: Waarom gaat bijna iedereen voor de Henry ipv de Harry?? Is er een speciale reden hiervoor, die mij nog niet is opgevallen?
Harry heeft een speciale roterende borstel (handig voor tapijt, bankstel etc) die voor mij niet van toepassing is omdat ik een houten vloer heb. En hij heeft een koolstoffilter die evt haren opvangt zodat ze niet in de motor verbranden wat evt geur scheelt. Harry moesten ze voor me bestellen en Henry was op voorraad en goedkoper en aangezien ik dringend een stofzuiger nodig had :)

Wat ik wel een nadeel vind is dat het snoer oprollen handmatig gedaan moet worden dmv een haspel. Ik vond mijn oude Miele prettiger eerlijk gezegd maar goed, dat model maken ze niet meer :) :) :)
Laatst gewijzigd door Michelle Vrolijk op do 26 nov 2015, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3174110
Michelle Vrolijk schreef: Harry heeft een speciale roterende borstel (handig voor tapijt, bankstel etc) die voor mij niet van toepassing is omdat ik een houten vloer heb. En hij heeft een koolstoffilter die evt haren opvangt zodat ze niet in de motor verbranden wat evt geur scheelt. Harry moesten ze voor me bestellen en Henry was op voorraad en goedkoper en aangezien ik dringend een stofzuiger nodig had :)

Wat ik wel een nadeel vind is dat het snoer oprollen handmatig gedaan moet worden dmv een haspel. Ik vond mijn oude Miele prettiger eerlijk gezegd maar goed, dat model maken ze niet meer :) :) :)
Die automatische snoeroprollers weigeren nog wel eens, vandaar handmatig.
Is over nagedacht vind ik en daarbij rolt het snoer heel gemakkelijk op.
Door fransbulletje
#3174117
hannabelgje schreef: De prijs.....
Mijn Henry is nog duurder dan Harry.... :-X
Ik heb voor mijn type Henry gekozen omdat hij prestatieklasse A heeft op harde vloeren en we plavuizen hebben.
Als extra wel de turboborstel erbij gekocht die ook op de Harry zit.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op do 26 nov 2015, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#3184634
Ik ben ook op zoek naar een andere stofzuiger voor boven.Daar heb ik tapijttegels liggen,dus de stofzuiger moet goed zuigen op tapijt.Dorian slaapt ook boven.
Iedereen is zooo laaiend enthousiast over de Henry/Hetty ed. maar doen ze het ook goed op tapijt?

Ik heb nu zo Philips,maar die vind ik waardeloos(en manlief heeft lopen witten,dus mijn Philips zit onder de verfspetters,die ik er niet afkrijg,dus een mooi excuus om nu eens een goede stofzuiger te kopen.

Het enige waar ik dan tegenaan loop is de prijs,ik vind ze best wel prijzig,en tja het is enkel "maar"voor boven,maar mijn ergeren aan een stofzuiger die zijn werk niet goed doe is ook irri!!!!

Op de benedenverdieping heb ik ook dezelfde Philps,maar daar ligt laminaat,en daar doet hij het goed op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door