Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3173489
Oh my wat een stomme pech zeg  :-X
Fijn dat ze gelijk neurochirurg in actie hebben laten komen. Duimen draaien dat hij weer volledig mag herstellen.
Veel sterkte voor jou en familie in deze onzekere tijd...
Door Lida. S
#3173494
Wat afschuwelijk, zo onzeker.  Wat zullen jullie je machteloos voelen, maar hij heeft nog een kans zoals je schrijft, dus ik hoop snel goed bericht  te mogen lezen. Heel veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3173506
Wat vreselijk dat het allemaal nog zo onzeker is, ik brand een kaarsje voor je broer en hoop snel wat positievere berichten te lezen. Nogmaals heel veel sterkte  :-*
Door Tibbies
#3173514
Wat afschuwelijk. Ik wens jou en de verdere familie heel veel sterkte en hoop dat alles weer goed komt.
Door zurca
#3173537
Cathelijn schreef: Vandaag was de zwelling niet toegenomen dus ze hebben zijn slaapmedicatie gestopt.  Maar na 4 uur nog geen reactie en hij ging ook niet zelfstandig ademen.  Hij heeft nu een drukmeter in zijn hoofd en blijft iig in slaap zolang hij die heeft.
Ze geven het nog steeds een kans hier maar dat is dan ook alles.
Pffff.... wat ontzettend heftig zeg!
Ik stuur nog wat positieve gedachten jullie kant op!!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3173540
Ach meissie wat vreselijk! Ik wil jou en jouw familie nogmaals heel veel sterkte wensen en ik blijf duimen en hopen dat er snel wat verbetering is te zien! Dikke knuffel :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3173622
Cathelijn schreef: Vandaag was de zwelling niet toegenomen dus ze hebben zijn slaapmedicatie gestopt.  Maar na 4 uur nog geen reactie en hij ging ook niet zelfstandig ademen.  Hij heeft nu een drukmeter in zijn hoofd en blijft iig in slaap zolang hij die heeft.
Ze geven het nog steeds een kans hier maar dat is dan ook alles.
Jemig. Waar hoop is, is leven. We steken hier een kaarsje aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door