Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3173388
Dat moet een klap geweest zijn. Heel veel beterschap voor je broer en dat alles goed mag komen. Sterkte voor jullie allemaal  :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#3173405
Vreselijk voor jullie Cathelijn :o :o Hier draaien de duimpen ook op volle toeren. Beterschap voor je broer en sterkte voor iedereen die dicht bij hem staat, wel fijn dat ze direct adequaat gehandeld hebben........ :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3173417
Wat ontzettend heftig  :'( :'. Heel veel sterkte  en ik hoop snel goed nieuws te horen! En natuurlijk ga ik mee duimen voor je broertje!
Door Mowgli
#3173471
Wat verschrkkelijk! Ik duim dat je broer(tje) er 100% bovenop komt. Ik wens jullie heel veel sterkte en je broer natuurlijk een voorspoedige genezing...
Door Cathelijn
#3173481
Vandaag was de zwelling niet toegenomen dus ze hebben zijn slaapmedicatie gestopt.  Maar na 4 uur nog geen reactie en hij ging ook niet zelfstandig ademen.  Hij heeft nu een drukmeter in zijn hoofd en blijft iig in slaap zolang hij die heeft.
Ze geven het nog steeds een kans hier maar dat is dan ook alles.
Door Ike
#3173483
Ach meis wat vreselijk moeilijk en zwaar voor jullie  :'( :'(

Dikke knuffel en heel veel sterkte!!  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3173484
Cathelijn schreef: Vandaag was de zwelling niet toegenomen dus ze hebben zijn slaapmedicatie gestopt.  Maar na 4 uur nog geen reactie en hij ging ook niet zelfstandig ademen.  Hij heeft nu een drukmeter in zijn hoofd en blijft iig in slaap zolang hij die heeft.
Ze geven het nog steeds een kans hier maar dat is dan ook alles.
Dat is wel zorgwekkend.  :'( :'(  Nogmaals, heel veel sterkte gewenst.
Door Anne in Zweden
#3173487
Brrr, wat een emotionele, onzekere toestand. Dan blijven we maar duimen dat hij straks weer zelfstandig gaat ademen! Sterkte voor jullie allemaal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door