Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3172946
Bij mij komt het bij mijn buren vandaan .Hij heeft geen vijver , alleen een vogelvoederhuisje op zijn plaats staan.
Nu kan die man al helemaal niks van dieren hebben hoor. Heb er ook al een en ander mee gehad hier om mijn honden.
Woon al bijna 25 jaar langs hem  en nu begint ie ineens vervelend te doen.
Ik denk dat het om de katten gaat van drie deuren verderop , mits dit idd een kattenverjager is.
Van de katten heb ik geen last en snap niet waarom hij dan zo'n piepding  neer moet zetten. Zou hij een voliere hebben of idd een grote vijver kan ik me er nog iets bij voorstellen,maar hij heeft niet eens een dier in huis. Denk dat hij beetje vervelend oud aan het worden is  :-X
Door zurca
#3172970
Sweet Dutchess schreef: snap niet waarom hij dan zo'n piepding  neer moet zetten. Zou hij een voliere hebben of idd een grote vijver kan ik me er nog iets bij voorstellen,maar hij heeft niet eens een dier in huis. Denk dat hij beetje vervelend oud aan het worden is  :-X
Nou ook als je geen voliere of vijver hebt kan je last hebben van andermans katten in je tuin...
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3172974
zurca schreef: Nou ook als je geen voliere of vijver hebt kan je last hebben van andermans katten in je tuin...
Ja begrijp ik ,maar hij heeft niet eens echt een tuin . Tis voor 90% verhard .
Tis niet echt een dierenvriend. Hij heeft zelfs commentaar op de turkse familie langs hem die wel eens  turks brood op de schuur gooien , want daar zouden weer ratten op af komen pffffffffff. Nou , als hun dat brood gooien is het binnen 10 minuten weggehaald door de meeuwen.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3173159
Onze zoon is flink pissed.Die moet er om 5 uur uit morgen vroeg en slaapt aan de achterkant , precies daar waar onze leuke buurman zijn piepding aan heeft staan en hij is heel leuk niet thuis  >:(
Door Tamara
#3173181
Het apparaat staat weer aan  :-\

We denken dat mevrouw des huizes het apparaat zachter heeft gezet en haar man hem dus weer harder.
Ik hoorde hem vanmiddag laat weer terwijl ik er gisteren en vanmiddag geen last meer van had.

Mijn moeder stuurt ze een brief dat als ze het niet zachter zetten of weghalen ze maatregelen gaat nemen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door