Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3194811
Lizzy schreef:Slimme buren :biggrin2:

Maar zie je significant minder muizen, of dat niet?

Is ook veel te ver lopen joh :biggrin2:

Nee, ik merk er weinig van, maar ik had dan al geen echt overlast. Maar laatst lagen er smorgens wel 2 muizen in de poekenschuur, waarschijnlijk cadeautje voor mij. dus ze doen denk ik wel iets.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311398
Mmm, topic is nog geen 2 jaar oud. :( Geen echt beste score.

Vanmorgen grote rode kater begraven. Die vond ik gister liggend op de schuurvloer met een kop/hals vol bloed en lag er heel onjofel bij :( Het plan was om 'm op te pakken en naar een da te brengen voor een euthanasie, maar net dat ik 'm wilde pakken smeerde hij 'm alsnog weer en kon ik 'm niet meer vinden.
Vanmorgen in de schuur een aantal plekken afgestroopt waar hij zich wel eens ophield en ergens in een donker hoekje lag die dood in een kratje.

En nu hebben we er dus nog maar eentje.

RIP grote dikke (nou ja half jaar geleden dan) rooie kater.
IMG_0353.JPG
IMG_0353.JPG (2.64 MiB) 2477 keer bekeken
Door Lizzy
#3311399
Ahhhh bahhhhh! Wat sneu zeg :-\ . Enig idee wat er gebeurt is? Sterkte met het verlies van "dikke rooie" :-*

Het waren wel de mooiste jaren van zijn leven, denk ik zo......
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311402
Lizzy schreef:Ahhhh bahhhhh! Wat sneu zeg :-\ . Enig idee wat er gebeurt is? Sterkte met het verlies van "dikke rooie" :-*

Het waren wel de mooiste jaren van zijn leven, denk ik zo......
Hij heeft het wel naar zijn zin gehad denk ik ja. Er zat een behoorlijk gat onderaan z'n kop en dat leek een gat van een opengesprongen abces. Uit zijn oor was ook bloed gekomen. Nu had hij onder zijn oor al wel enige tijd een kale plek zitten, dus kan goed dat dat er al even gezeten heeft en hij daaraan gekrabd heeft oid.
Maarja, dat is dan weer de pest van half wild, je kunt ze niet even pakken om iets nader te bekijken. Na zijn 3 weekse afwezigheid was hij ook creepy mager geworden en aangezien hij daarna nog wel weer eens een paar dagen wegbleef heeft hij dat er ook niet meer aan kunnen eten. Maar misschien deed eten ook wel pijn :-\
Door Anne in Zweden
#3311405
Och wat sneu dat hij er niet meer is. Half wild of niet, ze gaan toch iets voor je betekenen, hè? Maar hij heeft denk ik inderdaad de mooiste jaren van zijn leven gehad bij jullie, ik hoop dat dat een beetje troost kan bieden. :-*
Door Borke
#3311417
Wat rot Lique!
Maar inderdaad, dat zijn de consequenties van half wilde katten en fijn in ieder geval dat je weet wat er met hem gebeurd is. Niks zo frustrerend als een kat kwijt zijn zonder enig idee te hebben waar hij is gebleven en of hij nog leeft...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3311419
Anne in Duitsland schreef:Och wat sneu dat hij er niet meer is. Half wild of niet, ze gaan toch iets voor je betekenen, hè? Maar hij heeft denk ik inderdaad de mooiste jaren van zijn leven gehad bij jullie, ik hoop dat dat een beetje troost kan bieden. :-*
Hoewel ze nog steeds niet echt te benaderen waren vond ik het wel een gezellig clubje wat daar het erf bestierde. Waren ook echt goede muisvanger en ook brachten ze soms liefdevol een rat thuis :-X
Ze hadden het wel naar hun zin hier, vooral de bakjes verse hap gingen er wel in bij ze. :biggrin2: Maar voordat ze het asiel ingingen woonden ze ook op een boerderij, alleen de nieuwe eigenaren wilde de katten niet hebben en die zijn toen opgehaald. Dus ik denk dat ze al met al wel een goed kattenleven hebben gehad. en nog behoorlijk oud geworden ook voor buitenkatten.
Door zurca
#3311424
Ach Angelique, wat triest dat jullie Rooie Meneer er nu ook niet meer is. Fijn dat hij die laatste jaren bij jullie op het erf zijn leventje heeft mogen volmaken. :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3311473
Echt jammer.
Het was echt zo'n leuk stel. Waar zouden ze toch gezeten hebben dat ze zo terugkomen? Mager en gewond, halfdood. :'(
Je hebt alleszinds alles gedaan wat je kon, en ookal is dat halfwild zijn niet ideaal, het is wel beter dan niets. :-*
Ik vind het nog steeds prachtig dat je hen een thuis geboden hebt. Zo moesten er meer zijn.

Veel sterkte met het verlies van de 2e van het drietal.
Hopelijk zal de overgebleven poes er niet te veel van afzien...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door