Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3172194
Erna schreef: Nee als het goed is niet. De kleur wordt wel wat uitgesprokener als het nesthaar helemaal verdwenen is. Er zitten nu nog wat witte haartjes door het bruin.
Prachtig!

En dat hartjes-neusje maakt het helemaal af!
Door Erna
#3172196
dinky89 schreef: Wat enorm fijn dat ze allemaal tweezijdig horend zijn bevonden  :)
Verloopt het voor de rest ook allemaal voorspoedig?
Ja alles gaat super! Ze zijn een beetje aan de kakkeritus maar daar krijgen ze nu pilletjes voor. Waarschijnlijk doordat ze bij 2 mama's drinken. Ze zijn verder niet ziek of zo.
#3172207
Erna schreef: Dank je wel! Het is natuurlijk een aparte stamboomnaam die niet iedereen geweldig vindt maar goed....ik vind het geweldig. We hadden nog niets verzonnen voor dit nest en het liep allemaal niet soepel die week dat ze geboren is. Het werd een keizersnede en tijdens de operatie (waar we niet bij mochten zijn) hield een vriendin me aan de praat via chat. (anders was ik tegen de muur gevlogen denk ik). Op een gegeven moment tikte ik naar haar: dit is een highway to hell.....en bedacht gelijk: Kip ik heb je!! dat wordt de stamboomnaam. :-)
Een naam met een verhaal erachter, dat maakt het helemaal af. Heel veel geluk en plezier met haar! Afbeelding
Door Hanny
#3172425
Wat fijn, hè, als alles zo helemaal goed is. Wat kun je dan gelukkig zijn.
Hier zijn net 5 hummels vertrokken. Vanaf de geboorte dag, alleen maar alles goed.
Ik zit nog na te genieten en ben blij voor jullie.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door