Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3172144
Sweet Dutchess schreef: ontvanger doet helemaal niks.enkel lampje springt op groen ,meer niet
+1
Door Kinnie
#3172146
Hmmm gek... Ik heb wel steeds beeld, maar dan na een paar seconden valt het weer weg en gaat de ontvanger opnieuw opstarten
Gebruikersavatar
Door Hope
#3172157
Wij. De monteur is vanmorgen geweest om interactieve tv te installeren (hoeraaa, snel internet in het buitengebied!) dus wij liepen al te mopperen dat het niet werkte. Nou ja, het werkt dus bij meer mensen niet vandaag  :biggrin2:
Door Summerditches
#3172160
Hier nog steeds geen tv..abn app etc. doet het weer hele dag gelukkig wel internet met een thuiswerk dag onmisbaar..
Er ligt weer eens een legpuzzel op tafel..hahaha
Door ien
#3172166
Hope schreef: Wij. De monteur is vanmorgen geweest om interactieve tv te installeren (hoeraaa, snel internet in het buitengebied!) dus wij liepen al te mopperen dat het niet werkte. Nou ja, het werkt dus bij meer mensen niet vandaag  :biggrin2:

O jee.. ik hoop dat het jullie beter bevalt dan ons... wij wonen ook in ht buitengebied en hebben ook interactieve tv en internet en zo genomen omdat we dachten dat dat sneller zou zijn.
Helaas bij ons is dat dus dus niet het geval. Ik heb al heel vaak gebeld maar ze geven aan er niets aan te kunnen doen.  Als ik zeg dat ze toch een bepaalde snelheid voor internet garanderen, krijg ik te horen dat het TOT dat aantal MB is.  :-\

Ik zou heel graag thuis willen werken maar omdat wij dus zo'n traag internet hebben, vind mijn baas dat niet goed. (en dat snap ik van hem uit ook wel..)
Dus wij hopen nog steeds heeeeeeeel hard op een oplossing zodat ook wij een keer snel internet krijgen!

Maar Hope ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat!!
Door Henny V.
#3172214
Hier ook zonder tv.
Zit lekker met de radio aan achter de pc. 
Laatst gewijzigd door Henny V. op vr 20 nov 2015, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door