Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3169949
[quote="fransbulletje"]
Bedankt voor de tip!
Gootsteenmatjes en fleecedekens zijn gehaald en ga komende dagen aan de slag.
[/quote]

Let wel op welke richting je de fleece knipt. Als je in de verkeerde richting knipt rekken de banen te ver uit. Dus even kijken welke richting het meeste rekt. Dat is over het algemeen in de lengte, dus dan knip je vanuit de breedte.
Door fransbulletje
#3169984
tt-tjes schreef: Let wel op welke richting je de fleece knipt. Als je in de verkeerde richting knipt rekken de banen te ver uit. Dus even kijken welke richting het meeste rekt. Dat is over het algemeen in de lengte, dus dan knip je vanuit de breedte.
Gisteravond 250 repen geknipt en inderdaad goed opgelet hoe de rek zit in de fleece.
Heb nog 2 dekens liggen om te knippen en dan kan het knopen beginnen.
Moet er drie knopen dus ben nog wel even bezig en ben dan heel benieuwd wat de bullen ervan vinden.
Door fransbulletje
#3171261
Drie snuffelmatten gemaakt en de heren zijn er blij mee.
6 Fleecedekens ( 1000 stroken van 40 cm) en drie gootsteenmatjes, leuk werkje om te maken.
Op facebook leuke pagina gevonden om meer fleecespeeltjes te maken voor honden dus we gaan lekker verder knopen.
Door ien
#3171323
Dat had ik nog nooit gezien, wat een leuk idee!! Dat ga ik ook maken  :)  Even naar de blokker dan voor een matje en op zoek naar fleecedekens
Door tt-tjes
#3171520
ien schreef: Dat had ik nog nooit gezien, wat een leuk idee!! Dat ga ik ook maken  :)  Even naar de blokker dan voor een matje en op zoek naar fleecedekens
Haal dan wel zo'n zwart matje, daar zijn de gaten groter van. Die witte is een priegel werk.

Ik ga er nog 1 maken, met z'n 2en aan 1 matje is niet zo geschikt merk ik wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door